Essie, Lacquered up - najpiękniejsza czerwień pod słońcem.

Essie,  Lacquered up nr 62

Dostępność: drogerie Superpharm i Hebe, Douglas, internet.
Cena: 35 zł
Pojemność: 13,5 ml
Ilość wymaganych warstw: 2
Krycie: całkowite
Szybkość schnięcia: 5 min. do całkowitego wyschnięcia
Smugi/bąbelki: brak
Wykończenie: kremowe
Pędzelek: spłaszczony, dobrze pokrywa płytkę
Trwałość: 5 dni, a zmyłam go po tygodniu.
Łatwość zmycia: dobra, lakier nie rozmazuje się wokół skórek




Laquered up to najpiękniejszy czerwony kolor jaki kiedykolwiek widziałam. Skusiłam się na niego,  bo Szusz tak pozytywnie się o nim wypowiadała i nie zawiodłam się.  Rzeczywiście jest to cudowna, żywa, prawdziwa czerwień jaką miałam w swoich zbiorach.  Jest po prostu cudna i na pewno przy niej zostanę.








I jak Wam się podoba?
Mi bardzo, jestem zachwycona tym kolorem !

W Superpharm jest teraz promocja - przy zakupie lakieru można kupić odżywkę za 1 grosz. Cały komplet kosztuje 35 zł.

11 komentarzy:

  1. Mnie sie chyba czerwień trochę przejadla;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie mój kolor, ale ważne że Ty jesteś z niego zadowolona :) Sama wiem jak ciężko znaleźć kolor idealny.

    OdpowiedzUsuń
  3. no kolor mi się bardzo podoba :) uwielbiam takie kolory na pazurkach a ten jest wyjątkowo ładny taki hmm soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Essie I love you :* Piękny kolorek, taki letni, wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę trochę ciemniejszą czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!