Rozdanie u Strawberry i paczka od Decubal :)

Wczoraj mieliśmy drugą imprezę urodzinową naszego synka, a z tym się łączyło siedzenie w kuchni i brak czasu na cokolwiek.
Przepraszam, że nie komentuję ostatnio Waszych notek, nie zamieszczam nowych recenzji, ale najnormalniej w świecie nie miałam siły.

Dziś zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu u Strawberry




We środę odebrałam paczkę z kosmetykami Decubal. 
Testy rozpoczęte :D


Projekt denko poszedł mi mizernie. Myślałam, że lepiej sobie poradzę z listą, no ale wyszło jak wyszło. Post z denkiem niebawem :)

11 komentarzy:

  1. w końcu masz Decubal :) tak bardzo chciałaś, że byłby wstyd, gdyby u Ciebie się nie sprawdziły :) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę paczuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. noo świetna paczuszka :) liczę na recenzje :)
    obserwuje i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Decubal super ;)
    u mnie denko ładne by było, ale wyrzucałam opakowania na bieżąco... aż żałuję ;) bo zwykle mizernie było..

    OdpowiedzUsuń
  5. już biorę udział a paczka super!

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG!!!ale tych kosmetyków dostałaś :D śliwa

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ile kosmetyków zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na projekt denko z utęsknieniem :) Ja niestety nie załapałam się na Decubal :(

    OdpowiedzUsuń
  9. paczka gigant, bardzo gratuluję, super kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  10. urodziny dziecka oczywiscie ze sa najwazniejsze :)

    super paczka czekam na recenzje x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!