Projekt denko kwiecień 2013.

Kolejny miesiąc projektu denko za mną. Mimo zrobienia listy, na której znalazło się blisko 30 kosmetyków, kwiecień nie obfitował w dużą ilość pustych buteleczek i opakowań.

Pielęgnacja ciała


* Pharmatheiss Cosmetics, Granatapfel, Witalizujący żel pod prysznic. 200 ml/30 zł
Pisałam o nim tu - żałuję, że już się skończył.
Ponowny zakup TAK
* Eveline Cosmetics, Spa! Professional, Orchidea, Bioenergetyzujący balsam do ciała. 200 ml/10 zł.
Pisałam o nim tu.
Ponowny zakup TAK
* Fa, NutriSkin, Antyperspirant w sztyfcie, 50 ml/10 zł.
Dość dobrze sobie radził, ale mimo "invisible control" zostawiał białe ślady na ubraniu.
Ponowny zakup NIE
* Be Beauty, Zmywacz do paznokci z lanoliną i gliceryną. 
Bardzo dobry zmywacz, nie wysusza skórek i paznokci, dobrze sobie radzi ze zmywaniem kremowych lakierów, gorzej mu idzie z brokatem.
Ponowny zakup TAK

Pielęgnacja włosów
 

* L'Biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka z proteinami mlecznymi. 250 ml/12 zł
Pisałam o niej tu.
Ponowny zakup TAK
* Farmona, Jantar, Odżywka do skóry głowy i włosów. 100 ml/10 zł
Pisałam o nim tu.
Ponowny zakup TAK
* L'Oreal Casting Creme Gloss, Odżywka Ochrona i blask. 40 ml
Kolejna buteleczka tej odżywki. Włosy stają się po niej błyszczące i gładkie. Rzeczywiście chroni kolor i daje ładny połysk.
Ponowny zakup TAK
* Gliss Kur, Natychmiastowa terapia włosów, Regeneracja silnych uszkodzeń. 20 ml/4 zł
Bardzo dobrze wygładza i regeneruje włosy. Są one miękkie i delikatne w dotyku. Tubka starczyła mi na 3 konkretne użycia.
Ponowny zakup TAK

Kolorówka


* H&M, Nail Polish, Yellow 3,2 ml
Bardzo ładny lakier o kremowym wykończeniu. Świetny pastelowy żółty kolor. Zbyt wolno schnął przez swoją gęstą konsystencję.
Ponowny zakup MOŻE
* Maybelline, Dream Satin Liquid, Ivory 010. 30 ml/35 zł
 Dobra, lekka formuła podkładu, ale za ciemny kolor kupiłam, więc mieszałam z Pupa Fondotinta. Utrwalony pudrem bambusowym trzymał się na twarzy 10 h, Pod koniec opakowania nie mogłam go wypompować pompką i musiałam wyciągnąć wykałaczką, a dość dużo go jeszcze zostało.
Ponowny zakup MOŻE

 Pielęgnacja twarzy


* Softella, Płatki kosmetyczne, 120 szt/3 zł
Rozwarstwiają się i trochę kłaczą, ale nie rozciągają się przy zmywaniu twarzy.
Ponowny zakup MOŻE
* Be Beauty, Aqua Lift, Aloes + Algi, Krem nawilżający na dzień. 50 ml/10 zł
Pisałam o nim tu.
Ponowny zakup MOŻE
* Biochemia Urody, Hydrolat oczarowy. 200 ml/15 zł
Pisałam o nim tu.
Ponowny zakup TAK

Maseczki i próbki do twarzy


* Malwa, Przeciwzmarszczkowa maseczka do twarzy i szyi. 2x7 ml/2,20 zł
Saszetki zużyłam pojedynczo, ale stwierdzam, że jedna to za mało. Konsystencja żelowa, ale taka galaretkowata, nierównomierna, źle się nakłada, nie ma problemu ze zmyciem. Nie zauważyłam jakiegokolwiek działania.
Ponowny zakup NIE
* Bielenda, Czarna oliwka, Kremowy peeling + maseczka intensywnie regenerująca. 2x5g/2 zł
Pisałam o tym duo tu.
Ponowny zakup TAK
* Revitale, Plasterek oczyszczający na nos
Dostałam go od koleżanki. Pory rzeczywiście zostały oczyszczone  i zwężone. Zostawił na skórze czarną maź, którą na szczęście dało się łatwo zmyć.
Ponowny zakup TAK
* Health & Beuaty, Krem nawilżający na noc.
Krem miał ładny słodki zapach, dobrze się rozprowadzał na skórze, wygładził ją i dobrze nawilżył.
Zakup pełnowymiarowego opakowania MOŻE
* Ava, Bio Alga, Maseczka do twarzy z algami morskimi. 7 ml/2 zł
Nie zauważyłam bardzo spektakularnego działania, skóra była lekko nawilżona i wygładzona.
Ponowny zakup NIE
* Bawełniana maseczka do twarzy
Użyłam jej z hydrolatem z kwiatu pomarańczy. Dla mnie to świetna zabawa była, synek się mnie na szczęście nie przestraszył :D Planuję nałożyć ją na glinkę. 
* Annemarie Borlind, Naturalny krem-fluid do twarzy.
Nie zauważyłam dużego ujednolicenia skóry, ale stała się ona promienna i świeża. Ładnie nawilża i rozjaśnia skórę.
Zakup pełnowymiarowego opakowania MOŻE

Pielęgnacja włosów i ciała - saszetki


* Montagne Jeunesse, Truskawkowe duo do włosów.  17,5ml + 5 ml/3 zł
Maska miała zwiększyć objętość, a serum wygładzić włosy. Włosy miałam przyklapnięte i sianowate.
Ponowny zakup NIE
* L'Biotica Biovax, Maseczka do włosów zniszczonych Miód i cynamon. 20 ml/3 zł
Pisałam o niej tu
Ponowny zakup MOŻE
* Dax Cosmetics, Chusteczka samoopalająca 1 szt/2 zł
Znalazłam w saszetkowym zbiorze. Opalenizna była lekko pomarańczowa, ale w granicach normy. Zmyła się równomiernie po 2 peelingach. Nie obyło się jednak bez plam i zacieków, ale to raczej moja wina, bo użyłam ich na szybko. Jedna chusteczka starczyła na dwie nogi.
Ponowny zakup TAK
* Mydlarnia Emporium, Sól żurawinowa.
Zapach bardzo ładny, owocowy. Sól się szybko rozpuściła, nie barwi wody i nie zostawia osadu na wannie. Fajny gadżet do kąpieli.
Zakup pełnowymiarowego opakowania MOŻE
* Ziajka, Żel do mycia ciała i włosów dla dzieci.
Dobrze się pieni, nie wysusza mocno skóry. 
Zakup pełnowymiarowego opakowania TAK
* Spehora, Kostka musująca do kąpieli Mango, Cytrynowa werbena i Lagoon. 18g/4 zł
Cytrynowa werbena miała identyczny zapach jak żel L'Occitane, tylko był on słabszy. Najbardziej pasowało mi Mango, bo żywy, owocowy zapach wypełnił całą łazienkę.
Ponowny zakup TAK

Mało zużyłam kosmetyków. Z listy co najmniej 10 zapisanych zniknie w maju. 
Postanowiłam też w maju nie kupować żadnego kosmetyku. Szamponów mam pod dostatkiem (zrobiłam zamówienie z Synesis i czekam na dwa szampony), żeli pod prysznic to już w ogóle mam dużo, micele, toniki, balsamy - szafka mi się nie domyka :D

Tak więc mam ban na zakupy :D

22 komentarze:

  1. nie jest źle, ja też niewiele zużywam
    a i zakupów nie planuję w najbliższym czasie ;) trzeba zużywać zapasy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak spore denko i dodatkowy plus za kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźne to Twoje denko ;) U mnie w kwietniu cieniutko z zużyciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spooore denko :) u mnie trochę mniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jantar-biovax to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jantar uwielbiam:) Biovax był ok,ale ze zmywaczem biedronkowym się nie polubiłam...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego :). Ja jakoś nie mogę przekonać się do Jantaru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie duże denko ;) ja chyba aż tyle nie zużywam w miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje denko stało się moim ostatecznym popchnięciem w stronę zakupu Jantaru :) Gdzie to dostanę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I balsam z Eveline! Jego też muszę dopisać sobie do listy! :D

      Usuń
  10. Nie jest tak zle :) całkiem sporo tego. I widzę moje ulubione połoączenie - Biovax i Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Calkiem pokazne- gartuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię tę odżywkę z Castinga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo lubię maski z Biovaxa, teraz kusi mnie ta nowość, z olejem arganowym i kokosowym, już za samo opakowanie mam ochotę ją kupić! Ale to niestety musi trochę poczekać aż wrócę z wojaży :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dzięki Twojej recenzji skusiłam się na zakup hydrolatu oczarowego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne denko:)
    biovax i gliss kur też lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę, że dużo produktów z Twojego denka przypadło Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małe denko? W takim razie moje jest mikroskopijne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne zużycia :) wcale nie jest ich mało

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez lubię mleczną maskę Biovaxa. Ładne denko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!