Łowy z sh :)

Wróciliśmy w niedzielę do Gdańska.
Roczek udany - synek dostał mnóstwo wspaniałych prezentów :)
Ja oczywiście nie mogłam się powstrzymać przed zajrzeniem do sh.

Kilka rzeczy udało mi się upolować zarówno dla mnie, jak i dla męża i synka :)





 Narzutka - nietoperze Atmo (dostałam od cioci)



Męska koszula z ciemnego dżinsu - 5 zł
Muszę ją przerobić na damską :D


Strój kąpielowy F&F 2,50 zł
Drugi góra od stroju kąpielowego, która na mnie łaskawie pasuje ;)


Rurki 10 zł


Biała, lniana bluzka 3 zł


Spodenki Denim C.O. 6 zł


Mężowi znalazłam spodnie dżinsowe Cherokee, nowe z metkami i paskiem za zawrotną sumę 15 zł, a synkowi mnóstwo koszul, spodenek i innych bluzeczek po góra 3 zł za sztukę :D

Uwielbiam lumpeksy, a Wy? :D

24 komentarze:

  1. Mnie najbardziej spodobały się spodenki:) Świetne łupy! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki mi się podobają :-) Jednak nie zdecydowałabym się raczej na zakup stroju kąpielowego w lumpeksie. Mimo wszystko widać zakupy udane

    OdpowiedzUsuń
  3. stroj i spodenki bardzo mi wpadly w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie mam ciekawych w okolicy... I przez to się nie mogę przekonać do nich...

    PS. ZAPRASZAM DO NAS NA ROZDANIE -ostatnie DNI !!!

    http://natalena-style.blogspot.com/2013/05/letnie-rozdanie-poczuj-sie-jak-dziecko.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię lumpeksy:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam buszować z lumpeksach, ale dziś pogoda mnie nie przekonała do wychodzenia z domu :) Świetne łowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajne rzeczy w niskich cenach, ja dawno nie trafiłam na dobry lumpex :(

    OdpowiedzUsuń
  8. też kocham SH ;) ♥ wszystko jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w sh można naprawdę zrobić interes życia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. strój super, podoba mi się, ze jest usztywniane
    i spodenki bajer

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chociaż raz w tygodniu idę na łowy. W poniedziałek upolowałam świetną sukienkę z atmosphere za 3 zł ale innym razem się pochwalę jak wygląda. Lubię takie posty. Pozdrawiam! Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa ja nic nie umiem wyszukać w SH ;( ale! jutro się wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też ostatnio kupiłam strój kąpielowy za 4zł;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodenki i strój bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam aż wrócę do domu, bo we Wrocławiu nie umiem sobie znaleźć nic ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też lubię buszować w lumpeksach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zakupy, szczególnie jeansy

    OdpowiedzUsuń
  18. Rurki, spodenki i strój - strzały w 10! I w dodatku za takie ceny! Że też ja nie mam w pobliżu fajnych lumpeksów! Też bym pobuszowała w celu znalezienia perełek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!