Malinowe love - Golden Rose, Rich Color nr 21.

Golden Rose, Rich Color nr 21
 
Dostępność: wyspy i salony Golden Rose
Cena: 8,90 zł
Pojemność: 10,5 ml
Ilość wymaganych warstw: 1 !
Krycie:  całkowite
Szybkość schnięcia: 5 min do całkowitego wyschnięcia
Smugi/bąbelki - brak 
Wykończenie - kremowe 
Pędzelek - spłaszczony, dobrze pokrywa całą płytkę 
Trwałość: 3 dni, po tym czasie lekko starte końcówki
Łatwość zmycia: dobra, lakier nie rozmazuje się wokół skórek

Lakiery Golden Rose lubię, bo są dobre i tanie :)
Z serią Rich Color nie miałam okazji się spotkać, aż do poniedziałku, kiedy odebrałam nagrodę za makijaż Marylin Monroe. Wiem, że to mój pierwszy, ale nie ostatni lakier z tej serii.

Przetrwał wielokrotne mycie naczyń i inne obowiązki domowe. Połysk i szybkość schnięcia mnie bardzo zaskoczyła, pozytywnie oczywiście. Mam wielką chętkę na inne kolory, zwłaszcza że zostały wprowadzone nowe, letnie barwy :)
 



29 komentarzy:

  1. Lubię elegancką czerwień na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna na co dzień jak i na okazje :)

      Usuń
  3. uwielbiam tą serię GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wolałabym mieć je dłuższe, no ale :D

      Usuń
  5. mam 4 inne kolory z tej kolekcji
    czerwien piekna!
    x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie się skuszę na te letnie kolory :)

      Usuń
  6. Uwielbiam te lakiery i ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo wszystko pozostaję wierna lakierom Evershine, ostatnio lakier utrzymał mi się aż przez 7 dni bez jakiegokolwiek zadrapania. Co do lakierów Golden Rose, oprócz ceny nie widzę powodów do zachwytu, moim zdaniem klasa średnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się z tymi lakierami. Golden Rose lubię, bo są tanie, mają fajne kolory i dobrze się nimi maluje :)

      Usuń
    2. Nie zaprzeczam, ale polecam spróbować również Evershine. :) Przepraszam za anonimowość, ale nie posiadam konta odpowiadającego poniższym opcjom "odpowiedz jako" :) pozdrawiam Monika

      Usuń
    3. Będę mieć te lakiery na uwadze :) Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

      Usuń
  8. piękny kolor, jeden z moich ulubionych odcieni:)ja ostatnio mam fioła na punkcie róży:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, bardzo klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham taką czerwień na paznokciach i a ustach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!