Makijaż w stylu Scarlett Johansson - Defilada Gwiazd z Golden Rose.

Dziś kolejny makijaż, który wykonałam do konkursu Golden Rose - Defilada Gwiazd.
Gwiazdą tego tygodnia jest Scarlett Johansson.

Lubię brązy i rudości - mam nadzieję, że ładnie wyszedł cały makijaż i kolory do mnie pasują :)























 























Oczy - baza-kredka NYX Milk, cienie Inglot nr 110 AMC Shine, 402P, 409P, 407P, eyeliner w pisaku Golden Rose, tusz do rzęs Classics High Definition, brązowa kredka Eveline
Brwi - jaśniejszy cień z paletki Essence
Twarz - mieszanka podkładów Maybelline Dream Satin Liquid i Pupa Fondotinta, puder bambusowy, brązer TCW
Usta - pomadka Golden Rose nr 115, błyszczyk Eveline

W ostatnich 3 tygodniach konkursu gwiazdami są Monika Brodka, Kim Kardashian i Tatiana Okupnik.
Jeżeli chcecie wziąć udział to serdecznie zapraszam - myślę, że warto, bo nawet małe nagrody cieszą :)  

8 komentarzy:

  1. Naturalnie i delikatnie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ty masz piękny kolor oczu! Makijaż go świetnie podkreśla :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie naturalnie wyszło. Taki kolor na oczach lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia! wyszło bardzo fajnie ;) też już zmalowałam ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakby inna osoba

    a gdzie znajdę ten konkurs?

    śliwa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!