Makijaż w stylu Anji Rubik - Defilada gwiazd z Golden Rose.

Makijaż Anji zrobiłam od razu gdy pokazało się jej zdjęcie w konkursie.
Efekt jednak nie spodobał mi się, więc postanowiłam nie robić tego makijażu w ogóle.
Dziś jednak zrobiłam drugą, lżejszą wersję i taka mi się bardziej podoba (i pasuje).





Oczy - kredka NYX w odcieniu Milk jako baza, cienie Inglot nr 447P, 120 i 147 AMC Shine, cień Noir z paletki Sleek Au Naturel, czarna kredka Golden Rose, tusz do rzęs Classics High Definition.
Brwi - paletka Essence jaśniejszy cień
Twarz - korektor Inglot AMC nr 64, korektor ArtDeco nr 6, mieszanka podkładów Maybelline Dream Satin Liquid i Pupa Fondotinta, puder bambusowy i brązer TCW.
Usta - błyszczyk L'Oreal Glam Shine w odcieniu 183

Pierwszy makijaż Anji jaki robiłam to było mega czarne oko, mega smoke eyes. Stwierdziłam, że wyglądam w nim co najmniej śmiesznie :D
Ten chyba jest lepszy :)  

20 komentarzy:

  1. Lubię takie odcienie w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja srebra też lubię, ale w połączeniu z wyrazistym kolorem :)

      Usuń
  2. Mi się efekt bardzo podoba :) Świetnie wyszła Ci ta srebrna poświata :)
    Jeśli chcesz spróbować swoich sił w makijażu (lub innej dziedzinie) to zapraszam na projekt :)
    Szczegóły tutaj: photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, wieczorowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twoją urodą połączony taki makijaż kojarzy mi się z latami 60 - zbuntowanymi dziewczynami z tych czasów. Super! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) troszkę trafiłaś z tym buntem - charakterek to ja mam :D

      Usuń
  5. Ciekawy makijaż, natomiast dla mnie zbyt mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie zbyt delikatnie:D ale wykonanie ok, dodałabym czerni od zewnątrz i beżu do środka, zrobiłabym go drapieżny i dziki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedzi :) Cały czarny niezbyt mi pasował, taka wersja jeszcze mi uszła :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!