Majówkowo - spacer po Parku Oliwskim.

Dziś zabiorę Was na krótki spacer po Parku Oliwskim.
Aż wstyd, że mieszkając w Gdańsku od 3 lat, a wcześniej przyjeżdżając co rok na wakacje, ani razu nie byłam w tym pięknym miejscu. Park znajduje się dość daleko od mojego osiedla i żeby tam pospacerować muszę jechać ponad 10 km.

Pogoda nie rozpieszcza Trójmiasta w czasie majówki, ale mimo pochmurnego nieba i wiatru, wybraliśmy się z mężem i synkiem oraz moim rodzicami na spacer właśnie do Parku Oliwskiego.


Na zdjęciach możecie obejrzeć jak się prezentuje park, budząca się do życia przyroda, która urzeka i zadziwia wszystkich spacerujących. 


 Weszłam też do palmiarni - piękne okazy palm, kaktusów i innych roślin, które nie są u nas codziennością cudnie się prezentowały.
 


 Pod koniec spaceru mąż dojrzał na drzewie wiewiór, która w dziupli miała swoje schronienie i z niej wyciągała orzeszki. Świetnie prezentowała swoje wdzięki i pozowała przed obiektywami "paparazzi".



Na pewno jeszcze nie raz wstąpimy do parku :)

15 komentarzy:

  1. Jak pięknie ! Ja też mieszkam w Trójmieście od 3 lat i nie odwiedziłam parku...wstyd. Byłam kiedyś dawno temu na wakacjach z rodziną i na kolonii, ale że byłam młodsza to nie wiele pamiętam.
    Ja byłam dzisiaj z Mężem na spacerku w lesie. Przyroda coraz bardziej zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja majówkę dość aktywnie spędziłam - codziennie spacerowałam po osiedlu, przedwczoraj byłam w Gdyni - sezon letni wakacyjny uważam za otwarty. Gofry i włoskie lody z nadbrzeża jak zwykle mi smakowały :)

      Usuń
  2. A ja mam zamiar się wybrać w niedługim czasie. Słyszałam, że mają tam magnolie, które uwielbiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są magnolie :) Ja na pewno pojadę jak będzie cieplej :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia ,wiewiórka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiewiórka pięknie pozowała :)

      Usuń
  4. Pięknie tam jest:) I jaka wiewiórka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jest jeszcze piękniej :)

      Usuń
  5. Uwielbiam wiewiórki!:) niestety u mnie przez całą majówkę była paskudna pogoda..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!