Kolejne Essiaki w kolekcji lakierowej :)

Znów skorzystałam z promocji Hebe na lakiery Essie.
Nie mogłam się zdecydować, który wybrać. Po głowie chodził mi Lilacism, Spaghetti Strap i mnóstwo innych, ale ostatecznie wybrałam Lacquered up i Nice is nice.


Dorwałam również Kallos Latte. Widziałam również maseczkę Vanilla (w takiej szacie graficznej jak Argan, ale zamiast czarno-fioletowej jest czarno-żółta).


Oczywiście lakiery i maski kupiłam z 10 zł rabatem, zapłaciłam ok. 33 zł czyli maski miałam gratis :D

Pomalowałam paznokcie Cute as a button i gdyby nie dzisiejszy obiad, a bardziej krojenie cebuli to wytrzymałby jeszcze dłużej - zahaczyłam nożem wskazujący palec i lekko zdarłam sobie lakier. 
Ogólnie jestem zadowolona z lakierów Essie i postanowiłam wymalować wszystkie zalegające buteleczki i co dwa miesiące kupować jednego Essiaka :)

16 komentarzy:

  1. Też skorzystałam z tego kuponu, tylko tym razem ominęłam szafę Essie :) I znowu wybrałaś piękne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi nadal smutno :( piękne essiaki też bym chciała tego liliowego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. tą lilię widziałam już na paznokciach, ślicznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sobie w końcu sprawić jakiegoś esiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te maski muszę mieć w końcu:) ale zawsze jak jestem to widzę tylko takie małe ich wersje:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzieki promocji w hebe, pokochałam te lakiery, mam wlasnie pomalowane paznokcie od 4 dni i nic nie prysneło, niektorzy sie nawet zastanawiali, czy nie zrobilam hybrydowych paznokci, wiec efekt fajny, dodatkowo tak szybko schna, dzis dokupiłam kolejny zestaw lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się bardzo przekonałam do essie dzięki tej promocji :) Szkoda, że bez niej są takie drogie.

    OdpowiedzUsuń
  8. W moim Hebe nie ma lakierów essie...może to i lepiej bo nie kuszą mnie..

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutkie :) szkoda, że u mnie nie ma hebe ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę to Latte. :D Podobno świetne.

    A co do firmy Balea:
    Nie jest tak źle. Produkty są dostępne tutaj:
    http://www.abc-uroda.com/buscar?orderby=position&orderway=desc&search_query=balea&submit_search=szukaj

    .. i to w bardzo przystępnych cenach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie będę musiała zaopatrzyć się w jakieś Essiaki :) i podjechać do hurtowni po maskę ... właśnie mi przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Neonka bym sobie wzięła chętnie :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!