Kolejna przesyłka z wygraną od Golden Rose.

Przed chwilą otrzymałam paczkę z wygraną w 3cim tygodniu Defilady Gwiazd z Golden Rose.

Moja wersja makijażu w stylu Marylin Monroe się spodobała i znalazłam się wśród 10 wyróżnionych.


 Tym razem w paczce znalazły się takie wspaniałości

* Classics, Lash Plumper Mascara, Tusz pogrubiający.
Golden Rose, Terracotta Blush-on, Rozświetlający róż z drobinkami złota nr 04
* Golden Rose, Rich Color, Lakier do paznokci nr 21

   

  
W tym tygodniu gwiazdą jest Anja Rubik. Postaram się zmalować makijaż w jej stylu :)

36 komentarzy:

  1. Gratulacje :) ciekawa jestem tej maskary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno będą recenzje maskar na blogu :)

      Usuń
  2. zasłużona wygrana! brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje ;)
    tusz mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) recenzje tuszów na pewno zamieszczę :)

      Usuń
  4. gratuluję, fajna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nagroda:-) gratulacje

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę mój ulubiony lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widząc lakier od razu pomyślałam o Tobie :)

      Usuń
  7. ten róż wygląda super, ale nie wiem czy nie będize lepszy jako bronzer? bo taki trochę brązowy się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak go zobaczyłam to też tak stwierdziłam :)

      Usuń
  8. gratki ♥ paczuszka jest przefajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, miło coś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nawet bardzo miło :)

      Usuń
  10. Anja Rubik <3 czekam na makijaże w jej stylu :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaże w stylu Anji wyszły cudnie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!