Essie, Tart deco nr 74, czyli tak zaczęła się moja miłość do Essiaków.

   Essie, Tart deco nr 74
Dostępność: drogeria Hebe, Douglas, Superpharm, internet
Cena: 35 zł, ale często są promocje
Pojemność: 13,5 ml
Ilość wymaganych warstw: 1 !
Krycie:  całkowite
Szybkość schnięcia: 5 min do całkowitego wyschnięcia
Smugi/bąbelki - brak 
Wykończenie - kremowe 
Pędzelek - spłaszczony, dobrze pokrywa całą płytkę 
Trwałość: 4 dni, po tym czasie lekko starte końcówki
Łatwość zmycia: dobra, lakier nie rozmazuje się wokół skórek

O lakierach Essie słyszałam już dawno.
Jedne się zachwycają wysoką trwałością i szybkim schnięcie. Inne nie widzą w Essie nic nadzwyczajnego i uważają cenę 35 zł za mocno wygórowaną.
Ja też uważałam, że cena 35 zł za lakier jest wysoka, mocno wysoka. Trafiła się jednak promocja w Hebe gdzie za 33 zł kupiłam dwa lakiery i przepadłam. 

Na pierwszy ogień poszedł kolor Tart deco - rozbielony koral z nutką brzoskwini. 

  
Tak się prezentował się lakier drugiego dnia,



 a tak wyglądał dnia czwartego.




 Planuję kupić kolejne dwa lakiery, zastanawiam się nad Lacquered up, A crewed interest, Lilacism i Spaghetti strap. Czerwony chcę na pewno, nie wiem jaki drugi...
Pomożecie? :D

35 komentarzy:

  1. Pomarańcz to raczej nie dla mnie, a o dziwo ten mnie zachwycił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba, mam kilka podobnych odcieni :)

      Usuń
  2. mimo, że za pomarańczkami nie przepadam- ta mi się nawet podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie aż taka pomarańczka ostra, na żywo delikatniejsza jest :)

      Usuń
  3. Ja dzisiaj zamówiłam Bikini So Teeny i jest to mój pierwszy essie ! Chce sprawdzić że też zachoruję na essiemanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zachorowałam :) Jutro jadę po kolejne :D

      Usuń
  4. A crewed interest mam i pokazywalam go tu:
    http://milkusia87.blogspot.com/2012/09/essie-crewed-interest.html

    Ten tart deko genialnie wyglada w słońcu :) oj Ty niedobra nieswiadomie namawiasz mnie do złegoo :D popatrz na rozne swatche i wybierz moze cos w kolorze ktorego nie masz :D albo cos w odcieniu jakiego nie masz :D

    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, mnie każda notka o Essie namawia do złego :D Kochana, ja mam 80 coś lakierów, więc trudno by mi było znaleźć inny odcień czy kolor :D

      Usuń
    2. to kup w kolorze jaki najbardziej lubisz na swoich paznokciach :D

      Usuń
  5. wow śliczny :) lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi takie się podobają na lato :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja już go widzę w duecie z opalenizną :)

      Usuń
  7. piękny kolorek i plus za trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmyłam do wczoraj, czyli po 5 dniach, a na pewno miałabym go dłużej, gdyby nie to, że chciałam zmyć lakier z paznokci stóp i rękawiczka mi się podarła :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. W najbliższych tygodniach na pewno będzie często gościł na paznokciach :)

      Usuń
  9. Też przepadłam dzięki promocji w hebe :P Kupiłam dwa kolory, na więcej nie mam już pieniędzy, a szkoda xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam jeszcze jedną parę :)

      Usuń
  10. Taki wakacyjny odcień, tak mi się kojarzy:). Bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie często gościł w najbliższych miesiącach :)

      Usuń
  11. Ja również kocham Essie :D Od jakiegoś czasu nie kupuję innych lakierów. Tart Deco to jeden z moich ulubionych na okres letni :)
    Z tych wymienionych przez Ciebie polecam A Crewed Interest - jest naprawdę piękny, ale niestety niedostępny w stałej kolekcji. Lacquered up i Lilacism też mi się podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego co widzę to trwałość świetna, dobrze słyszeć bo właśnie czytałam na innym blogu o odpryskach na drugi dzień.
    Kolor nieźle daje po oczach :D choć nie bardzo podoba mi się przy skórkach..

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny neonkowy kolorek!:)
    idealne na wiosne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolorek, a w doborze kolejnego nie pomogę bo jeszcze żadnego z tej firmy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny lakier, i piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor bombowy

    śliwa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!