Essie, Cute as a button nr 73 - cukierkowo mi.

   Essie, Cute as a button nr 73
 
Dostępność: drogeria Hebe, Douglas, Superpharm, internet
Cena: 35 zł, ale często są promocje
Pojemność: 13,5 ml
Ilość wymaganych warstw: 2 (jest rzadszy od Tart deco)
Krycie:  całkowite
Szybkość schnięcia: 5 min do całkowitego wyschnięcia
Smugi/bąbelki - brak 
Wykończenie - kremowe 
Pędzelek - spłaszczony, dobrze pokrywa całą płytkę 
Trwałość: 4 dni, po tym czasie lekko starte końcówki
Łatwość zmycia: dobra, lakier nie rozmazuje się wokół skórek



Po 4 dniach kiedy to nosiłam na paznokciach Tart deco, nie mogłam się powstrzymać i dając im dzień odpoczynku, w sobotę nałożyłam drugi lakier, który kupiłam - Cute as a button.
Wytrzymał 3 dni, bo czwartego dnia podczas robienia obiadu pięknie nożem zdrapałam sobie lakier na wskazującym palcu :/  
Kolejny lakier Essie, z którego jestem zadowolona :)






Teraz na paznokciach mam Lacquered up. Tę czerwień kupiłam, bo Szusz pozytywnie wypowiadała się na jej temat :) 
Jutro jedziemy do rodziców, bo nasz synek kończy roczek. Jak to szybko minęło :) 
Synek od kilku dni chodzi samodzielnie, ma całe 8 zębów i jest niesamowicie żywym i aktywnym dzieckiem.
Kiedy pisze teraz notkę to on przesuwa krzesła, wysypuje zabawki i próbuje uciec na balkon. Czasem daje w kość, czasem zbyt szybko się denerwuje (chyba po mamie to ma), czasem krzyczy bez powodu, ale jest taki kochany i niesamowity, że nie wyobrażam sobie życia bez niego :) 
W sobotę organizujemy przyjęcie, więc na pewno pochwalę się tortem, który sama zrobię :)

13 komentarzy:

  1. Powodzenia przy torcie, a ten kolor mam obecnie na paznokciach u stóp ;) bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie odcienie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musisz miec cudownego synka ♥ a lakier boski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor :) Ślicznie się prezentuje ;) Bardzo lubię lakiery Essie ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek, w tamtym roku miałam szał na korale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny kolor
    mnie tylko ich ceny odstraszaja 7,99f...
    dzis kupilam 3 lakiery z MUA w promocji 3za2 czyli zaplacilam szalone 2 f :) x

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mi sie podoba ten kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnego koloru z Essie. Podobno wersje sprzedawane w Superpharm sa gorszej jakości, ciekawe, jak jest z tymi z Hebe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!