Defilada gwiazd z Golden Rose - makijaż w stylu Rihanny.

Dziś prezentuję Wam kolejny makijaż do konkursu Golden Rose.
Tym tygodniem przewodzi Rihanna.

Tak wygląda moja wersja makijażu tej znanej piosenkarki. 
Mam nadzieję, że troszkę jest podobny :)






















  






Oczy - kredka Golden Rose, kredka Essence nr 23 Love me Lavender, tusz do rzęs Classics High Definition.
Usta - pomadka Golden Rose nr 115, błyszczyk L'Oreal Glam Shine nr 183 Aqua Pomergranate.
Brwi - jaśniejszy cień paletki Essence
Twarz - korektor Inglot AMC nr 64, korektor ArtDeco nr 6, podkłady Maybelline Dream Satin Liquid oraz Pupa Fondotinta, puder bambusowy i brązer TCW.

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egipska BIKOR do wygrania! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękny kolor oczu! Przepięknie wyglądałabyś w pomarańczowych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie :) uwielbiam Twoje makijaże gwiazd :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny delikatny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta lawendowa kreska. A jak ogólnie oceniasz tę kredkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie kredka jest miękka, podoba mi się, bo ledwo tylko dotknę powieki i już maże, ale jest tego minus - odbija się na powiece i dość szybko znika. Mam jeszcze jedną, bodajże nr 21 (ciemny granat), ale jeszcze nie używałam. Muszę zrobić post o kredkach Essence, bo mam ich trochę :)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie wyszło mimo, że delikatnie :) powodzenia :) też już zrobiłam makijaż na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie i delikatnie :) Ja zazwyczaj to czarną kreskę maluję, ale muszę się w końcu przekonać do innych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!