Wygrana w rozdaniu u Ma Cherrie + tusz Max Factor Clump Defy + zakupy kolorówki.

W piątek odebrałam paczkę z wygraną u Ma Cherrie.


Karolina dorzuciła również piękne ciasteczkowe kolczyki i zawieszę lizak :)


Dziś odebrałam wygraną w konkursie Rossnet. Można było wygrać nowy tusz Max Factor Clump Defy, w zamian wystarczyło oddać swój stary tusz.
Jako że takie opakowania po tuszach trzymam "na wszelki", więc oddałam Max Factor 2000 Calorie i mam Clump Defy :)
Tak w ogóle to wygrał go dla mnie mąż, za co jestem mu niezmiernie wdzięczna :*


I zakupy kolorówkowe z Golden Rose oraz Douglas - Essence.


Z Essence kupiłam:
dwa cienie Stay All Day - odcienie 01 Coppy Right i 02 Glamy goes to...
 19 All i want i 22 Taupe Me
lakier  Nude Glam  02 Iced Strawberry cream
lakier Colour&Go 43 Where is the party?
i sztuczne rzęsy.

Zakupy Golden Rose to
pomadka nr 115
kredka do ust Emily nr 208.

Na doz.pl zamówiłam jeszcze olej z nasion pszenicy, ale zapomniałam dorzucić do gromadki zakupowej :D


Jako że syn postanowił już nie korzystać z mamy mleka, mogłam zacząć łykać skrzyp i pokrzywę. Wcierkę z tych ziół stosuję od 10 dni, siemię piję od dwóch tygodni, a suplement łykam od poniedziałku.

Mam nadzieję, że całość da porządne efekty :)   

17 komentarzy:

  1. gratuluję wygranych!
    kosmetyki świetne ;) bardzo mnie tusz ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak Ci się sprawdzi ten wygrany mus do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    Bardzo fajne zakupy ... ciekaw jak Ci się spodobają kredki z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie kolczyki i zawieszka świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. kolczyki ciasteczka są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wygranej :) jestem bardzo ciekawa tego nowego tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna wygrana :) ja właśnie olejek z kiełków pszenicy trzymam na włoskach ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej tuszu :) mnie się nie udało ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranych :-) fajne te kosmetyki z rozdania :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak te rzęsy będą wyglądać na oczach :))

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje:)
    Bardzo fajne produkty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!