Współpraca z i-apteka.pl oraz zostaję wróżką zielną ;)

Niedawno napisał do mnie Pan Aleksander z internetowej apteki i-apteka.pl
Zaproponował współpracę z moim blogiem, a wczoraj otrzymałam do testowania kosmetyk marki Nuxe - Nawilżające serum kojące.
 

Już zabrałam się za testowanie.

Dziękuję Panu Aleksandrowi oraz i-aptece.pl za możliwość przetestowania kosmetyku i zapraszam do odwiedzenia strony internetowej.
Znajdziecie tam kosmetyki różnych marek, suplementy diety oraz inne, apteczne specyfiki :)



A teraz zakupy.
Małe, bo projekt denko idzie jak burza :D


Kafetiera czekała na mnie trochę czasu, zleciłam jej kupno mamie.
Kawy nie pijam, więc dlaczego ją mam?
O tym niebawem, bo zamierzam używać jej w celach kosmetycznych :D 


Kolejne ziółka.
Kwiatostan kocanki, koszyczek nagietka do stosowania na skórę twarzy.
Są w powiązaniu z kafetierą ;)
Kozieradka jako wcierka na wzmocnienie włosów, a nasiona wiesiołka kupiłam z przeznaczeniem na maseczki i peeling.
 

W Biedronce kupiłam tylko peeling do ciała w wersji borówkowej.


Czekam na przesyłkę z wygranymi maseczkowymi pigułami od Strawberry :D
Ciekawią mnie one niesamowicie.

I znów apeluję do wiosny - przyjdź w końcu, nooo :D 

16 komentarzy:

  1. ja do biedronki pójdę po masażer do głowy, jestem bardzo ciekawa go :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki masażer widziałam w zestawie ze Skrzypovitą :D

      Usuń
  2. W mojej okolicy ci co mieli kosmetyki firmy NUXE pozbywali się tego w trybie ekspresowym ;) albo kończyła się data ważności albo to był taki niewypał ;)
    Osobiście nie lubię tej firmy ale mało kto się daj do niej przekonac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś olejek i byłam zadowolona.
      Datę sprawdziłam i kosmetyk jest zdatny do użytku :)

      Usuń
  3. peeling jest świetny miałam go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam masło cytrynowe i byłam bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. Peeling borówkowy, zapowiada się smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go poużywam to napiszę recenzję :)

      Usuń
  5. gratuluje współpracy :-) może być ciekawe to serum -chetnie o nim poczytam

    tez kupiłam ten peeling borówkowy :-) i bardzo mnie zaciekawiłaś ta kafeterią

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie ten produkt NUXE bo mnie zapchał i oddałam go w inne ręce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy kupują peelingi z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  8. Kozieradka - hehe ;-) Też się za nią wzięłam.

    Będziesz robić hydrolaty? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jutro ląduje w biedronie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję tego serum bo widzę go po raz pierwszy:) A ja biedronkę odwiedziłam wczoraj;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tę kafetierę i jestem z niej zadowolona - do ziół też się nadaje :)
    W Biedronce kupiłam ten sam peeling.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!