Nagroda od Golden Rose :)

Dziś otrzymałam paczuszkę z wygraną w makijażowym konkursie gwiazd od Golden Rose.
 W zeszłym tygodniu mój makijaż w stylu Brigitte Bardot został wyróżniony, a wczoraj wieczorem zobaczyłam, że również makijaż a'la Marylin Monroe zdobył również takie wyróżnienie :)
 Cieszę się niezmiernie :D

A oto paczuszka z nagrodami


W skład zestawu wchodzi:
Classics, High Definiton Mascara, Pogrubiający i wydłużający tusz do rzęs
Terracotta Glitter Eyeshadow nr 230 -Rozświetlający cień do powiek z brokatem
Quick Dry Top Coat, Utwardzający lakier do paznokci.

Tak cień wygląda z bliska
Bez bazy nie mogłam złapać pięknego koloru, za to 
z bazą troszkę udało mi się to udało, chociaż było ciężko 
 

 
Gwiazda  w 4 tygodniu zabawy to Dita von Teese.
Na pewno spróbuję po raz kolejny swoich sił :)

14 komentarzy:

  1. z gr mam tylko lakiery
    ale cien prezentuje sie swietnie!
    u mnie dzis makijaz
    krok po kroku
    :) x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. gartuluje :-)
    bardzo fajne nagrody

    OdpowiedzUsuń
  3. oo świetne nagrody, gratuluję :)
    a ten cień wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, ten lakier który dostalaś, no nie wiem :D Mam do niego mieszane uczucia, bo z jednej strony pięknie wygląda, a z drugiej jakby pęka i po jednym dwóch dniach jest jakis taki... Ble :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w opakowaniu cień wygląda jak ziemia z kosmosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. utwardzacz mi się tylko podoba, bo cień nie za bardzo,a tuszy to ja mam full ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wygranej :)
    cień ma ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super ♥ świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna nagroda :) Gratuluję wygranej :*


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!