Moje pierwsze zamówienie z Orientany.

Gdy na fanpage Orientany dowiedziałam się o darmowej dostawie do paczkomatów czym prędzej zapoznałam się z ofertą sklepu i wybrałam dwa kosmetyki.

Zdecydowałam się na olejki do twarzy - Róża japońska i szafran oraz Drzewo sandałowe i kurkuma.
Jako gratis dostałam próbkę maski-kremu z alg filipińskich.
Czytałam na Waszych blogach wiele pozytywnych opinii o kosmetykach marki Orientana, więc oczywiste, że muszę się przekonać w praktyce, czy są świetne.

  
Darmowa dostawa do paczkomatów trwa do 21.04.
Więcej informacji na fb Orientany.

Jeżeli nie macie dostępu do tych kosmetyków, a chciałybyście wypróbować to polecam złożyć zamówienie - zawsze to taniej o wysyłkę :)

8 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tych olejków-ale dla mojej skóry na pewno byłyby za tłuste

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie tez bardzo interesują kosmetyki Orientany, ale jeszcze się wstrzymam z kupnem... ciekawa jestem twojej opinii o tych olejkach - wyglądają bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jak sie sprawdza
    :) x x x

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe olejki, już kiedyś słyszałam że olejki do twarzy są świetne. Te intrygują mnie tymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa działania tych olejków, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie te olejki, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na jakąś maskę z orientany.... Czekam na wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!