Makijażowo #15: Delikatne fioletowe smoky eyes.

Coś się wlubiłam w makijaże :D
Wszak praktyka czyni mistrza, więc może z każdym kolejnym będę je lepiej wykonywać.
Dziś lekki, fioletowy smokey eyes z fioletową kreską do kompletu.





   Oczy: kredka NYX w odcieniu MIlk jako baza, paletka cieni Ruby Rose, eyeliner Rimmel Glam Eyes w odcieniu 010 Metallic Plum, tusz do rzęs Eveline Volumix Fiberlast, na linii wodnej kredka Essence 19 All I Want.
Brwi: paletka Essence, jaśniejszy cień
Usta: błyszczyk Mariza nr 19
Twarz: mieszanka podkładów Maybelline Dream Satin Liquid i Pupa Fondotinta, puder bambusowy, brązer TCW

Znów fiolety :D
Postaram się zmalować coś lepszego :) 
Wolałybyście coś delikatniejszego czy mocniej podkreślone oko?

14 komentarzy:

  1. bardzo delikatny ten makijaż. ja lubię trochę mocniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. delikaty ale bardzo sliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam wolę delikatniejsze makijaże więc takich może być więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię fiolet ♥ ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż:) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż.
    Jestem tutaj pierwszy raz i będę wpadać częściej ;)
    Zapraszam również do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba makijaż, lubię fiolety na powiekach, choć czasem trudno dobrać dla siebie odpowiedni ton ;)
    Zapraszam do siebie na makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam smoky eyes :) najbardziej w brązie, ale podziwiam wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!