Makijaż w stylu Brigitte Bardot - Defilada Gwiazd Golden Rose

Zachęcona mailem od Golden Rose o nowym konkursie makijażowym, o którym możecie przeczytać na fanpage Golden Rose, postanowiłam wziąć udział.

Na zmalowanie makijażu w stylu Audrey Hepburn się spóźniłam, za to zabrałam się za make-up a'la Brigitte Bardot.

To był mój pierwszy taki mocny makijaż. Nigdy nie stosowałam czarnego cienia w roli smoke eyes, ale dla odważnych świat należy.

Mam nadzieję, że choć troszkę moje wyobrażenie pięknego mocnego makijażu słynnej Birgitte jest podobne do pierwowzoru.

 
Aby zrobić makijaż oczu użyłam:
- jako bazę kredkę NYX w odcieniu Milk
- cień Noir z paletki Sleek Au Naturel
- czarną konturówkę Golden Rose
- czarny eyeliner w pisaku Golden Rose
- sztuczne rzęsy Essence
- tusz do rzęs Eveline Volumix Fiberlast

Na twarzy mam 
- mieszankę podkładu Dream Satin Liquid i Pupa Fondotinta
- puder bambusowy
- puder brązujący The Color Workshop
- korektor pod oczy Inglot AMC

Usta
- pomadka Golden Rose nr 115 (bardzo podobna kolorem do Airy Fairy Rimmel)
- bezbarwny błyszczyk Eveline

24 komentarze:

  1. ładnie, konkurs bardzo fajny, ale chyba jednak nie na moje makijażowe "zdolności" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, ja też nie mam takich zdolności :D Traktuję to jak zabawę :)

      Usuń
  2. Bałam się tych rzęs essence, że będzie bardzo widać ich sztuczność, a tymczasem widzę, że na oku wyglądają całkiem nieźle:) Makijaż jak zwykle czadowy:) Dobrze Ci w takich ciemnych i wyrazistych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo bałam tego czarnego koloru, bo mam małe oczy. Szukałam sztucznych kępek, ale w moim Douglasie nie mieli i zmuszona byłam wziąć te - nie są złe, ale z kępek bym była zadowolona bardziej :D

      Usuń
  3. bardzo ladny makijaz
    wogle blog tez me gusta ;]
    u mnie dzis o Yankee Candle+TAG kocham wiosne,zapraszam do zabawy
    milego dnia :)) x x x

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci to wyszło :) chciałabym umieć się malować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pokombinuj z makijażem - dla odważnych świat należy :D

      Usuń
  5. Oj tak !! Bardzo łądnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny!
    Ja nigdy się nie odważyłam na tak mocny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pierwszy mocny makijaż - zrobiłam tylko na potrzeby konkursu :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!