Defilada Gwiazd z Golden Rose, Makijaż w stylu Dity von Teese.

Kolejny makijaż konkursowy.
Tym razem "na tapecie" burleskowa Dita von Teese.

Mam nadzieję że choć troszkę odwzorowałam makijaż tej gwiazdy.



  

Oczy - kredka NYX w odcieniu Milk jako baza, cienie Inglot 395P, 402P i 351M, eyeliner w pisaku Golden Rose, tusz do rzęs Classics High Definition, kredka Essence 019 All I Want.
Brwi - paletka Essence, jaśniejszy cień
Twarz - mieszanka podkładów Maybelline Dream Satin Liquid i Pupa Fondotinta, puder bambusowy i brązer TCW
Usta - mieszanka pomadek Astor Red Privilege i IsaDora Frosted Raspberry, błyszczyk L''Oreal 183  Sheer Grenadine

Życzę Wam udanego majowego wypoczynku :)
U mnie pogoda nie będzie piękna, jutro ma być aż 7 stopni i padać, więc za bardzo nie wypocznę na dworze, ale przyjeżdżają do nas moi rodzice, to będziemy się świetnie bawić w domu :D

10 komentarzy:

  1. oooo ładny jest :)
    tylko 7 stopni? wow... mam nadzieję, że u mnie pogoda dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Powodzenia w konkursie Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  3. Też biorę udział w zabawie :)
    Dita czeka jeszcze na swoją kolej
    Obserwuję
    Pozdrawiam
    http://avida-dolars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż :D pasuje Ci oj pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega!
    Bardzo mi się podoba :)


    Zapraszam do wzięcia w moim rozdaniu. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!~Femme - fatale jak się patrzy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo ładny. Widzę, że świetnie sobie radisz w Defiladzie. :) Powodzenia!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!