Defilada gwiazd Golden Rose - makijaż w stylu Marylin Monroe.

W piątek zostały ogłoszone wyniki 2 tygodnia Defilady gwiazd Golden Rose. Gwiazdą była Brigitte Bardot.

Udało mi się wygrać :)
Nie nagrodę główną, nie specjalną, ale jeden z 10 zestawów kosmetyków.
Cieszę się niezmiernie, bo to był mój pierwszy tak mocny makijaż i w dodatku pierwszy, który zmalowałam do konkursu :D

Dziś makijaż w stylu Marylin Monroe - gwiazdy 3 tygodnia Defilady gwiazd.





Brwi - Essence, paletka do brwi, jaśniejszy cień.
Oczy - kredka NYX w odcieniu Milk jako baza, cienie Inglot 395P, 358M 363M, eyeliner w pisaku Golden Rose, tusz do rzęs Eveline Volumix Fiberlast
Usta - mieszanka pomadek Golden Rose nr 115 i Astor Privilege Red, błyszczyk L'Oreal Glam Shine 181 Sheer Grenadine 
Twarz - mieszanka podkładów Maybelline Dream Satin Liquid i Pupa Fondotinta, puder bambusowy z jedwabiem, brązer TCW
 
 Nie jestem co prawda blond pięknością z falami, ale mam nadzieję, że się Wam podoba :)


Znów zrobiło się chłodniej, ale dobrze, że chociaż świeci słońce. Znów czekam na cieplejsze dni.

27 komentarzy:

  1. super kreska ;) mi takie niestety nie wychodzą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Kreski nie wychodzą mi zawsze idealne, ale im częściej je robię tym lepsze wychodzą.
      Ćwicz często i Tobie się uda :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Marylin ma mocniej je zaakcentowane, ale ja nie czuję się i nie wyglądam dobrze w mocnej czerwieni :)

      Usuń
  3. ładnie ;)
    i ta kreseczka równiutka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Ciągle pracuję nad kreskami, aby były jeszcze lepsze :)

      Usuń
  4. dla mnie usta jak na Monroe to za słabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)

      Nie czuję się i nie wyglądam dobrze w mocnej czerwonej pomadce, dlatego zrobiłam lżejszą wersję :)

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej :) i ładny makijaż na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny i bardzo pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki makijaż! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny makijaz :) I te usta ;)) calusne! u mnie dzis opis bubla nr I na jaki kiedykolwiek trafilam Scottish Fine Soap.. I ocean 0/10 :D x x x x

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :D
    świetnie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow. jest Marilyn. idealnie go zrobiłaś :) ja dziś się z nim zmierzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo Ci pasuje taki makijaż:) kolor ust rewelacyjny jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!