Biochemia urody, Bambusowy puder z jedwabiem.

Dokładnie rok temu zrobiłam zamówienie z Biochemii Urody.
ównym jego powodem był właśnie puder bambusowy, który wszystkie zachwalałyście.

Wybrałam opcję z jedwabiem i dziś prezentuję recenzję :)

Biochemia Urody, Bambusowy puder z jedwabiem




Cena i pojemność - 16,80 zł/50 g
Dostępność - Biochemia Urody 


 Puder bambusowy z jedwabiem ma matowić skórę, działać antybakteryjne i pielęgnować skórę. Zawarty jedwab lekko rozświetla skórę i absorbuje częśc promieniowania UV. Dodatkowo zapobiega utracie wilgoci i chroni przed czynnikami zewnętrznymi.
Więcej możecie przeczytać tu.
W składzie jest 50 g pudru bambusowego i 5 g jedwabiu w fiolce - całość trzeba dokładnie wymieszać załączoną szpatułką.


Pudełko, jakie przeznaczone jest do pudru sada się z kilku części - pojemniczka, w którym puder sobie leżakuje, siteczka wykonanego z cienkiego plastiku, nakładanej osłonki, która zrobiona jest z trochę grubszego plastiku oraz pokrywki.
Początkowo korzystałam z tego opakowania, jednak w podróży jest ono niewygodne - jest duże, ochronna nakładka nakłada się dość ciężko, a dodatkowo przy zdejmowaniu/nakładaniu skrzypi, co osobiście mnie denerwowało, więc puder przesypałam do opakowania po pudrze mineralnym Joko.
Ponadto pokrywka popękała, a puder ani razu nie spadł na podłogę, ani nie wciskam jej na siłę. 
Puder dobrze wydostaje się przez otworki w oryginalnym opakowaniu.

Do aplikacji używałam początkowo pędzla Eco Tools, jednak ostatnio kupiłam Hakuro H55 i teraz pudrowanie jest dużo łatwiejsze.

 Puder ma biały kolor, jest bezzapachowy.
  Jest dobrze zmielony, nie ma grudek, nie zbija się w kulki.

  
 Puder zazwyczaj nakładam na strefę T oraz pod oczy aby utrzymać korektor na miejscu.
Nie robi efektu bladej twarzy, nie podkreśla suchych skórek, nie zapycha, nie wysusza.
Mat trzyma się około 4-6 h, zależy ile nałożę go na twarz i nie jest on płaski.
Aktualnie nakładam go na mieszankę podkładów Pupa Ultra Levigante oraz Maybelline Dream Satin Liquid i świetnie z nią współgra. 


    Puder jest niezwykle wydajny, naprawdę wystarczy jego mała ilość, aby zmatowić twarz.

Ja na pewno jeszcze sięgnę po ten kosmetyk, jak tylko uporam się z obecnym pudełkiem - mam je rok, a zostało mi jeszcze ponad 1/3 początkowej wagi.

Jeżeli nie miałyście styczności z tym pudrem, to serdecznie polecam wypróbować, a jeżeli używałyście, to dajcie znać, jak się u Was sprawdził :) 

19 komentarzy:

  1. Już kiedyś kusił mnie puder bambusowy, jak kiedyś skończę mój sypki to chyba sięgnę po bambusowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to chyba jeszcze z rok będę go używać :D Wydajny jest niesamowicie.

      Usuń
  2. jak zużyję wszelkie zapasy to chyba się skusze na niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - są jeszcze inne opcje - perłowy, z owsem... Poczytaj i wybierz odpowiedni dla siebie :)

      Usuń
  3. "Puder z jedwabiem" - sama nazwa brzmi zachęcająco.;p

    OdpowiedzUsuń
  4. kusił mnie kiedyś, ale po przerzuceniu się na minerały nie używam już pudrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie sprawdza się rewelacyjnie :) ciągle robię odsypki znajomym :P zaraza się rozprzestrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go, używam i uważam za jeden z lepszych :) U mnie sprawdził się lepiej niż drogi Vichy Dermablend ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest na mojej liście pudrów do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a powiedz mi jak z okolicą oczu?nie przesusza jej?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam odsypkę - wydajny jest nieziemsko :D tak samo jak nieziemsko pyli, ale to normalne.
    natomiast zastanowiła mnie kwestia narzędzia - też używam pędzla EcoTools... może to dlatego tak się sypie, bo ten pędzel nie "łapie" minerałów? hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wersję podstawową. Odkąd moja skóra już nie przetłuszcza się tak mocno, spisuje się o wiele lepiej niż wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam puder bambusowy, innej firmy ale sprawuje się super, mat na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciągle myślę nad zakupem tego pudru może wreszcie się zbiorę i go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  14. zbieram się i zbieram żeby kupić ten puder bambusowy i zebrać się nie mogę ... świetna wydajność ... do tej pory używałam Essence matującego, ale z tego co czytałam ten jest o niebo lepszy ...

    OdpowiedzUsuń
  15. wow ale fajny skuszę się na niego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!