Ziaja, Maska nawilżająca z glinką zieloną.

Kolejna maska naszej rodzimej firmy, która produkuje swoje kosmetyki w Gdańsku.

Ziaja, Maska nawilżająca z glinką zielona.




Cena i pojemność: ok. 1,50 zł/7 ml
Dostępność: drogerie i hipermarkety
 

Opis producenta i skład:


 Standardowa saszetka dla całej maseczkowej serii Ziaja.

Maseczka pachnie bardzo kwiatowo, ale zapach nie jest duszący.
Bardzo ładny kolor mięty zachęca do zastosowania tego kosmetyku.

Dzięki swojej gęstej konsystencji kosmetyk nie spływa z twarzy, ale też dobrze się rozprowadza na skórze.

Dość dobrze się ją zmywa, nawet gdy za bardzo podeschnie na skórze. 


Skóra po zastosowaniu tej maseczki jest ukojona, podrażnienia i zaczerwienienia są uspokojone.
Kosmetyk daje porządny zastrzyk nawilżenia i wygładzenia, a odżywienie sprawia, że skóra jest promienna i roświetlona.

Saszetka jest wydajna, starcza na 2 zastosowania na twarz.

Serdecznie ją polecam, bo cena jest niska, a jakość i działanie zaskakująco dobre.

Z Ziajowych masek glinkowych miałam wszystkie rodzaje, ale najbardziej zadowolona jestem z tej oraz z glinką brązową.

A Wy jaką macie ulubioną maseczkę glinkową Ziaja?   

40 komentarzy:

  1. kiedyś namiętnie używałam i lubiłam te maseczki z Ziaji a teraz przestawiłam się na Perfectę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfecty też używałam. Najbardziej pasowała mi maseczka z glinką wulkaniczną.

      Usuń
  2. Z maseczek Ziajowych rewelacyjna jest ta z brązową glinką, pięknie pachnie czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z glinką brązową jest moją ulubioną maseczką :)

      Usuń
  3. Calkiem fajne są te maseczki z Ziajki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy :) Nie mamy. Nigdy nie używałyśmy maseczki z Ziaji.
    Po przeczytaniu posta chyba je wypróbujemy :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam maseczki Ziaja, bo są tanie i świetne.

      Usuń
  5. lubie maski ziaji :D jednak teraz zdecydowanie częściej sięgam po naturalne glinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię. Z naturalnych glinek ma trzy a dziś jeszcze zrobiłam duże zamówienie z Zrób sobie krem i wzięłam glinkę białą :)

      Usuń
  6. miałam kiedyś i u mnie się nie sprawdzała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może inna np. z brązową glinką Ci będzie pasować? :)

      Usuń
  7. używam jej czasami i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasami, bo zmieniam często maseczki :)

      Usuń
  8. lubię te maseczki z Zjaji , są tanie i dobre

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię maseczki Ziai, niestety, wersja nawilżająca zupełnie mi nie służy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może z glinką brązową będzie dla Ciebie dobra ?

      Usuń
  10. Glinkę brązową testowałam w szkole, bardzo fajna jest :) Tej wersji nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię wszystkie maseczki od Ziajki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chociaż po szarej nie zauważyłam tak mocnych efektów jak po tej czy brązowej :)

      Usuń
  12. Na razie mam u siebie tego typu maski ale z chęcią kiedyś bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam te maski Ziaja - tanie i dobre :)

      Usuń
  13. Akurat dziś ją kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanego testowania - maskowania :)

      Usuń
  14. Ja robię własną maseczkę z glinki zielonej :)) Nigdy nie próbowałam kupnych :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naturalnej nie używałam, ale myślę, że niedługo się to zmieni ;)

      Usuń
  15. ja uwielbiam maseczkę z szarą glinką Ziaja <3
    buziaki
    i dodaję do obserwowanych, bo jeszcze tego nie zrobiłam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po szarej nie widziałam takich dobrych efektów jak po np. tej czy brązowej :)

      Usuń
  16. OOO bardzo lubię te maseczki, również wypróbowałam wszystkie i najbardziej lubię tę, brązową i szarą. A ta zielona jak dla mnie zalatuje gruszką:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gruchy nie czuję :D bardziej kwiaty

      Usuń
  17. Z Dermiki jest przyjemna i świetnie działa maseczka z glinką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Dermiki maseczek nie używałam, ale widzę na nie często promocje :)

      Usuń
  18. Takie gotowe maski z glonka są ok ale moim zdaniem na wyjazdy. W domu wole samodzielnie rozrobic glinkę. Poza tym nie wiem dlaczego producent pisze, żeby maskę zmyć po 10 minutach, przeciez nie powinno sie dopuszczać do zaschnięcia glinki na twarzy. Ja po nałożeniu jej na twarz spryskuję ją wodą termalną tak aby moja buzia była cały czas wilgotna i dopiero po 10 minutach ścieram wszystko gąbką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też spryskuję wodą termalną twarzy :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!