Zamówienie z Zrób sobie krem.

Odebrałam dziś moje pierwsze zamówienie z Zrób sobie krem.

Paczka była bardzo dobrze zabezpieczona -  w środku znalazłam pełno piankowych chrupek chroniących zamówione kosmetyki.


Zamówiłam w sumie najbardziej interesujące mnie składniki


Chciałam dużo więcej, ale w planach mam inny zakup - też kosmetyczny, więc nie mogłam sobie pozwolić na więcej.


 Kwas hialuronowy 1% - 60g/11,60
Macerat z kasztanów - 30ml/7,20 zł
Wyciąg z aloesu, koncentrat zatężony 10-krotnie - 30ml/5,95 zł
Hydrolizat keratyny -  15g/3,99 zł


Hydrolat z kwiatów pomarańczy gorzkiej - 75g/8,56 zł
Algi brunatne- 10g/3,60 zł


Peeling z nasion czarnej porzeczki - 50g/3,99 zł
Korund mikrodermabrazja - 200g/8,90 zł
Glinka biała "porcelanowa" - 50g/5,90 zł 


Butelka 125ml z atomizerem- 2,25 zł
Szklana butelka 30ml z pompką - 6,15 zł

Gratis dostałam próbkę Korundu mikrodermabrazji, którą to oddam mamie.

Myślę, że to nie będzie pierwsze i ostatnie zamówienie z Zrób sobie krem.
W kolejnym skupię się na olejach i masłach :D

Czy miałyście któryś składnik z mojego zamówienia?

36 komentarzy:

  1. Ja mam za sobą pierwsze zamówienie z Biochemii Urody. Tak jak w Twoim przypadku wiem, że nie będzie ono ostatnim. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja równo rok temu zrobiłam pierwsze zamówienie na BU. Teraz wybrałam Zrób sobie krem :)

      Usuń
  2. wow-świetne-nie słyszałam o nich -gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przejrzeć ich stronę, bo mają naprawdę ciekawe surowce :)

      Usuń
  3. Fajne zakupy, daj znać za jakiś czas jak te cuda się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zrobię recenzje surowców :)

      Usuń
  4. o super zakupy, widzę sporo nowości o których nie miałam nawet pojęcia a za miesiąc dwa planuję zrobić jakieś zakupy na zsk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja intensywnie przez kilka dni wertowałam ofertę ZSK i wybrałam najbardziej interesujące mnie surowce :)

      Usuń
  5. Hah fajna próbkę dostałaś, tego samo co kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam :D Osobiście wolałabym którąś glinkę, nie mówiąc o olejach czy masłach :)

      Usuń
  6. mam korund od nich :) bardzo go lubię, aaa planuję zakup kwasu hialuronowego :) zakupy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że ten korund starczy mi na uuuu i jeszcze więcej :D Kwas hialuronowy wzięłam do stosowania z maceratem kasztanowym i planowanym zakupem :D

      Usuń
  7. nie wiem czemu ale jeszcze się nie przekonałam do tych kosmetyków/półproduktów , może jak poczytam więcej recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pierwsze recenzje będę pisać za ok. miesiąc - może dzięki nim się przekonasz do tych półproduktów.

      Usuń
  8. wow ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy ale ciekawa jestem co Tobie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, zwłaszcza że jestem niesystematyczna, ale powiedziałam sobie, że dam radę :D

      Usuń
  9. Pokaźne zamówienie :) Nie wiedziałabym jak tego używać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę kombinować :D Np. keratynę kupiłam z myślą o włosach i serum do skórek :)

      Usuń
  10. świetne i będzie się działo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele, wiele rzeczy, których jeszcze nigdy nie widziałam. Widać zrób sobie krem ma inny asortyment niż Biochemia. Bardziej urozmaicony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrzyłam jeszcze na ofertę e-naturalnie i pokrywała się mniej więcej z ZSK. Kolejne zamówienie zrobię z e-naturalnie, bo tam z kolei interesowały mnie masła i oleje :)

      Usuń
  12. Sama skłaniam się ku zamówieniu kilku produktów ale zawsze wypadają mi pilniejsze wydatki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zakupy były spontaniczne - dwa dni przeglądałam ofertę ZSK i wrzucałam do koszyka, co mi pasowało, zrobiłam szybkie oględziny i kilka rzeczy wypadło z koszyka, ale na pewno je kupię :)

      Usuń
  13. Moje zapasy z ZSK się pokończyły i już układam sobie listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz, proszę, co masz zamiar kupić. Może na Twojej liście jest coś, czego nie ma na mojej :D

      Usuń
  14. zazdroszczę wiedzy i umiejętności mieszania.. no i chęci oczywiście :) bo ja jestem leniuch i kupuję tylko gotowce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdraszczam tyle cudeniek :D ja już kilka razy podchodziłam do zamówienia, muszę się kiedyś zmobilizować i zrobić-to-sama :D

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie mam zamiar zakup tam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś nie mam przekonania do kosmetyków robionych samemu- może przez to że nigdy nie próbowałam ?
    pozdrawiam
    slonko504

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!