Zakupy część 2 - Rossman

Do  Rossmanna chodzę najczęściej po soczki dla synka i wkładki laktacyjne dla siebie.
Tak też było tym razem, ale do koszyka wpadło dużo więcej produktów.


Każdy produkt kupiłam w cenie promocyjnej


 * Bielenda, Erotyczna, Płyn do higieny intymnej dla dwojga. 500 ml/4 zł
Wzięłam z ciekawości. Z opisu producenta, płyn ma pobudzić wyobraźnię i wpłynąć na libido ;)

* Oceanic AA, Intymna Delicate, Płyn do higieny intymnej  do skóry wrażliwej i skłonnej do podrażnień. 300 ml/8 zł
Dużo dobrego czytałam o płynach AA, więc wzięłam ten. Był jeszcze jeden z serii Help.

* Fa, Fresh&Oil, Zielony melon i lichi. 250 ml/4 zł
Ten żel kupiłam, w Realu. Jeżeli macie blisko ten hipermarket to polecam do niego zajrzeć, bo są duże przeceny z racji likwidacji Reala. Zamiast niego będą Auchany :) 


* Oceanic AA, Ultra odżywianie, Krem odżywczo-nawilżający pod oczy. 15 ml/5,70 zł
Ten krem kupiłam na zapas. Daję jeszcze jedną szansę kremom pod oczy marki AA.

* Bielenda, Czarna oliwka, Kremowy peeling + maseczka intensywnie regenerująca. 2x5 ml/2,30 zł

* Ava, Warzywny ogród, Maeczka z ekstraktem z pomidora oraz Maseczka karotenowa. 10 ml/1,30 zł

* Ava, Bio Alga, Maseczka do twarzy z algami morskimi. 10 ml/1,30 zł

jak zwykle maseczek nigdy za wiele, więc będę testować :)

Produkty z Rossmanna kupiłam w ofercie Cena Na Do  widzenia.

Dużo więcej kosmetyków było w CND, więc jak chcecie, to przejdźcie się do swoich Rossmannów i przekonajcie się same :)

Dziś dostałam mail, że zwiększono mi rabat z 5% na 6% w programie rossnę, a dodatkowo dostałam prezent za regularne zakupy dziecięcych produktów.
Czekam na mail z inormacją o dostarczeniu prezentu do mojego Rossmanna.

W przyszłym tygodniu mam zamiar udać się do Sephory w celu nabycia 10-speed Nail Tek, bo dostałam sms, że do 10 marca są dni VIP z 20% rabatem.
Dobrze, że nie kupiłam go z 10% rabatem :D    

21 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym płynem pobudzającym z bielendy :) aż sama jestem go ciekawa i pewnie się skuszę, ciekawe jak się sprawdzi i czy faktycznie pobudza :) AA intima też posiadam, ale jeszcze nie próbowałam hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zrobię jego recenzję, bo patrząc na komentarze niżej to dużo z Was się zastanawia czy działa :D

      Usuń
  2. hehe płyn pobudzający libido :D Ciekawy produkt...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten żel z FA ;) przyzwoity ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeli Fa było kilka rodzajów, ale lubię owocowe zapachy, więc wzięłam ten :)

      Usuń
  4. u mnie cena na do widzenia były same świąteczne bożonarodzeniowe świeczki, parodia! prawie nic z kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na stojaku stały jeszcze farby Palette, a te wszystkie to w półkach były :)

      Usuń
  5. Ciekawi mnie zapach żelu z Fa, bo bardzo lubię ich żele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel Fa musi poczekać na swoją kolej, ale zapach jest świetny - taki orzeźwiający

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że Auchan przejęło polskie oddziały Reala. Myślałam, że te gigantyczne przeceny wynikają z faktu, iż nie wszystkie produkty znajdują nabywców i chcą się ich pozbyć.

    Zaintrygował mnie ten erotyczny płyn do higieny intymnej;) Nie da się ukryć, że ma nośną nazwę;) Jutro się za nim rozejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, dzięki temu można kupić kosmetyki dużo taniej :)

      Recenzję płynu zamieszczę, jak go trochę poużywam :P

      Usuń
  7. no nie wierzę... żel dla dwojga:P miałam ten płyn z AA i był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facet też się musi tam myć co nie?

      Usuń
  8. Myślę, że wyprzedaż w Realu to chwyt marketingowy bo oni raz na kilka lat zmieniaja nazwę..;) a z tą kartą rossnę-daje się ja w kasie tylko przy zakupach dziecięcych czy przy każdej wizycie niezależnie od tego co kupuję? I czy ten rabat na kartę to rabat na wszystkie produkty czy tylko dna produkty dla maluchów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie.
      Auchan wykupił Reale, bo właściciel Metro Group, do których należy właśnie Real, Media Markt i Saturn zostawia tylko Media i Saturn. Od maja wszystkie Reale będą już przekształcone na Auchan :)

      Karta Rossnę działa na dziecięce produkty, tzn. kaszki, mleko, pampersy, ale też serię Babydream, więc myślę, że te, które kupują szampony, oliwki i kremy BD powinny mieć tą kartę :)

      Czasem są promocyjne rabaty, tak jak było pod koniec zeszłego roku -20% na wszystko w Rossmann z kartą rossnę :)

      Usuń
  9. Ja bardzo lubię kremy pod oczy AA, stosuję ten z serii Wrażliwa Natura 20+
    Mam też ten płyn AA Intymna, identyczny rodzaj, ale mój jest z żółtymi napisami :?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa tego kremu pod oczy AA.
    Miałam wersję odżywczo-przeciwzmarszczkową i średnio się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha ten plyn erotyczny padlam:D chyba jak sie bierze kapiel we dwoje to jakos specjalnie libido nie trzeba podnosic:D hehe zakupie kiedys dla testow:D ale dopiero jak zamieszkam z facetem:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!