Wygrana w loterii Princessy i nowy cień Inglot

Dziś odebrałam dwa wygrane błyszczyki L'Oreal Glam Shine. Po drodze zaszłam do Inglota, bo jednak potwierdziły się informacje dotyczące wycofywania okrągłych cieni oraz wkładów freedom. 


Do wyboru są trzy, iście wiosenne kolorki: 181 Sheer Grenadine, 183 Aqua Pomegranate oraz 187 Aqua Mandarine.
 Ja wybrałam dwa pierwsze.
 



Na wyspie Inglot niestety nie znalazłam tych numerków, które chciałam, tzn. były,ale kwadraty, a że ja kwadratów nie mam i wolę kółka, tak listę schowałam i po kolei "macałam" każdy kolor, aż wybrałam taki pasujący do wszystkiego - matowy 351.

  
 Pogadałam jeszcze chwileczkę z panią z Inglot, przy okazji usłyszałam miły komplement dotyczący mojego makijażu i oczywiście nie pozostałam dłużna, bo pani miała dzięki turkusowemu cieniowi, pięknie podkreślone oczy :)
Od razy przypomniała mi się akcja Dove :D 

Uzyskałam już dokładne informacje dotyczące wycofywania okrągłych wkładów oraz paletek na te wkłady - są wycofywane, bo są nieopłacalne dla Inglota, a firma stawia na kwadraty i tylko taka opcja zostanie. Ciekawa jestem czemu tak sądzą ludzie z firmy, bo jednak okrągłe wkłady mają mniejszą pojemność, szybciej się zużyją i można kupić kolejne, co tak łatwo z pojemnością kwadratów nie jest do zrobienia.

A co Wy sądzicie o wycofywaniu okrągłych cieni? 

50 komentarzy:

  1. Gratulacje wygranej, a kolorek cienia z Inglot jest fajny :) Dobry kolorek jako kolor bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jeszcze mam na oku kilka cieni :)

      Usuń
  2. Ja zawsze kupuje te okrągłe, jakos bardziej mi odpowiadają .zasmuciła mnie twoja wiadomość o ich wycofaniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też nie jestem pocieszona :/

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej :) mnie się nie udało :-(

    Co do cieni, to według mnie głupota..każda osoba która ma paletkę na okrągłe cienie, teraz będzie musiała wydać ponowne pieniądze na kwadratową... eh... a potem co? trójkątną wprowadzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Też mnie to denerwuje, zwłaszcza że mam tylko okrągłe okrągłe wkłady :/

      Usuń
  4. naprawdę wycofują okrągłe cienie? :(
    mam same okrągłe - bo są mniejsze i tańsze (niby tylko 2zł, ale przy większej ilości cieni różnica robi się znaczna). Aż się będę musiała zastanowić czy mi jakiegoś jeszcze teraz nie brakuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pani z Inglota powiedziała, że to nieprawda, że wycofują okrągłe wkłady

      Usuń
    2. @Meraja dokładnie tak samo myślę. Kupowałam kółka, bo tańsze i więcej mogłam mieć. Myślę, że kwadratów raczej nie kupię, bo lubię mieć jeden kształt :)

      @Zoila ja już nauczona jestem, że co salon/wyspa to inne wiadomości.

      Usuń
  5. szczerze też sie im trochę dziwię, ale może chodzi o to, żeby teraz wymienić i kolejne zakupy dzięki temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak myślą, jednak moim zdaniem to jest głupie myślenie.

      Usuń
  6. Też wybrałam ten czerwony błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony na na szczęście nie jest tak czerwony na ustach jak w opakowaniu :)

      Usuń
  7. Ja strasznie ubolewam nad faktem, że okrągłe cienie znikną :( jakoś nie mogę się przekonać do tych kwadratów, Szkoda, że podjęli takie kroki. Może uda mi się dorwać jakieś okrąglaki u mnie w Inglocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie mogę przekonać do kwadratowych cieni :/

      Usuń
  8. czerwony błyszczyk jest świetny. Bardzo przypadł mi do gustu. Muszę odebrać kolejny błyszczyk i chyba wezmę ten róż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę jeszcze upolować pomarańczowy do kolekcji. Te błyszczyki są świetne - nie wiedziałam, że są tak dobre :)

      Usuń
  9. ładne te błyszczyki - muszę skoczyć po princessę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce chyba jest najtaniej - 94gr :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Czasem szczęście się do mnie uśmiechnie :)

      Usuń
  11. Kolory błyszczyków iście wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dzięki tym błyszczykom przyjdzie wiosna szybciej :)

      Usuń
  12. fantastyczne kolorki błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog ;)
    Zapraszam do siebie www.malinowa188.blogspot.com :)
    Jest tam konkurs. Do wygrania kosmetyk mineralny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych błyszczyków jedynie pomarańczowy mnie interesuje :) Niestety nie przepadam za Princessą, więc po trzech nieudanych opakowaniach juz nawet nie próbuję wygrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż te wafelki do pracy bierze, czasem ja też się skuszę :)

      Usuń
  15. Świetne kolory :) Błyszczyki Loreal są genialne ;)) Gratuluję ;*


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie wiedziałam, że są tak dobre :)

      Usuń
  16. mmmmm :-)) te błyszczyki! Super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda się mi wygrać ostatni kolor :)

      Usuń
  17. Fajne te błyszczyki :D może i ja spróbuję swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 351 bardzo mi się podoba :)
    dzięki za dobrą radę, jak będzie wolne to trochę pokombinuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze, czyli jednak ktoś wygrywa błyszczyki, chyba i ja spróbuję ;)
    Bardzo fajne kolorki :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  20. Stawiam, że wycofują okrągłe bo wszystkie firmy mają okrągłe (MAC, KOBO) a oni pewnie chcą żebyś miała ich paletki z tylko ich cieniami ;)
    Na export ponoć od początku szły tylko kwadraty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś w tym jest. Szkoda, że teraz polskie konsumentki są niesłuchane. Do Mac nie mam dostępu, Kobo mnie nie interesuje, zostaje robić zapasy :D

      Usuń
  21. Gratuluję wygranej :)) Cień jest bardzo fajny - ja też mam matowy cielisty cień z Inglota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja mam 354M, ale ten wzięłam do rozświetlania wew. kącika :)

      Usuń
  22. gratuluje, ja nie mam szczęścia do tej loterii;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne kolory tych błyszczyków - takie landrynkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zapełniłam sobie swoje paletki okrągłymi cieniami, teraz trzeba będzie kupować kwadraty, choć wolałam tamte..

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam dzisiaj w łódzkiej Manufakturze i dopytałam o okrągłe cienie... Okazuje się, że wycofują okrągłe w zakręcanych słoiczkach i ich kolory mają wejść w System FreeDom... Dzisiaj zakupiłam 5 kolejnych i tym samym mam już całą 30tkę ;) Czas niedługo nareszcie będzie czas zaopatrzyć się w paletkę chociaż na 5 okrągłych (dzisiaj mogłam ją, ale jak zwykle brakuje na coś kasy, bez problemu nabyć, sama kobitka mi zaproponowała jej zakupienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!