Współpraca z L'Occitane.

Na wielu już blogach pojawiły się zdjęcia przesyłek od L'Occitane.



Ja również należę do grona blogerek, które mogą bliżej zapoznać się z tą francuską marką.


Karton krył w sobie niepozorny, słodki, uroczy koszyczek z trawy morskiej.


 A zawartość tego małego, niepozornego koszyczka...
 

prezentuje się tak

 
Immortelle, Drogocenny krem na noc 15 ml (50ml/255zł)
Pivoine Flora, Woda toaletowa 5 ml (75ml/169 zł)
Masło Shea, Nawilżające mydło z masłem shea i mlekiem - 50g (250g/32zł)
Masło Shea, Krem do rąk 10 ml (30 ml/29,90 zł, 150ml/90 zł)
Werbena, Żel pod prysznic 50 ml (250 ml/59 zł)

Najbardziej ciekawa jestem mydła, kremu do rąk i kremu do twarzy.

Wodą toaletową już skropiłam nadgarstki - delikatny, kobiecy zapach.


A co Wy byście chciały przetestować z koszyczka miniatur ?

Dziękuję Panu Marcinowi oraz firmie L'Occitane za możliwość przetestowania bestsellerów tej francuskiej marki.      

29 komentarzy:

  1. krem na noc i krem do rąk - świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do rąk już użyłam - rzeczywiście jest świetny.

      Usuń
  2. Wspaniałe kosmetyki! :P
    Miłego testowania.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że to tylko miniaturki;/ ale pięknie pachnie to wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale i tak mi się bardzo podobają :)

      Usuń
  4. krem do rąk i żel mam :) są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do rąk bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  5. kremik do rąk już wykańczam... hehe ;)
    perfumy śliczne, podobają mi się bardzo, ale cena mocno zaporowa jak na psikadło tego typu.. nic odkrywczego żeby prawie 200zł dawać za nie, w tej cenie mam inne ukochane perfumy, ładniej rozwijające się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja ciągle czekam na paczkę! Mam nadzieję, że jutro przyjdzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Po takich miniaturkach chyba ciężko ocenić pełne działanie produktu, a koszyczek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jednak lepsze takie niż saszetki o pojemności kilku mililitrów :)

      Usuń
  8. miniaturki czy nie i tak uważam że to uroczy upominek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a dzięki temu mogę zapoznać się z firmą :)

      Usuń
  9. Koszyczek sam w sobie jest już super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę paczuszki, bardzo urocza zawartość;]

    OdpowiedzUsuń
  11. oj z pewnością wypróbowałabym kremu do rąk :D miłego testowania, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Krem do rąk jest świetny :D

      Usuń
  12. jestem ciekawa tego kremu :D jest wszędzie zachwalany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!