Projekt denko - luty 2013

Jestem z siebie dumna. Znów udało mi się zużyć stojące na półkach kosmetyki.




Pielęgnacja ciała



* Isana, Orchidea i winogrono, Olejek w żelu. 3 zł/250 ml
Pisałam o nim w tej notce. Bardzo fajny kosmetyk, ładny zapach i dobra, żelowa konsystencja.
Ponowny zakup TAK 
* Lactacyd Femina, Płyn  do higieny intymnej. 10 zł/250 ml
Druga butelka tego płynu. Kosmetyk dobrze odświeża, myje i łagodzi podrażnienia. Jest wydajny i dobrze się pieni.
Ponowny zakup TAK 
* Cien, Zmywacz do paznokci z pompką. 5 zł/200 ml
Pierwszy zmywacz z pompką jaki używałam. Podczas jego stosowania zauważyłam, że wysusza skórki wokół paznokci i trochę same paznokcie. Pompka się nie zacinała, chociaż pod koniec używania płyn nie chciał się wydostawać.
Ponowny zakup raczej NIE

 Pielęgnacja włosów
 

 * Efavit, Olej kokosowy. 200 ml/12 zł
ywałam go do olejowania włosów, zazwyczaj w połączeniu z kapsułkami witamin A i E. Włosy były nawilżone, błyszczały i były sypkie.
 Ponowny zakup TAK
* Beauty Formulas, Suchy szampon. 250 ml/12 zl
Kupiłam go mamie, ale jej nie przypasował, więc mi go oddała. Wcale jej się nie dziwie, że była niezadowolona, bo ten szampon nie działa. Po porządnym wstrząśnięciu i  naciśnięciu atomizera wydobywa się woda, która skleja włosy i w żaden sposób nie sprawia, że wyglądają one świeżo.
Ponowny zakup NIE 

Pielęgnacja twarzy


* Carrefour, Płatki kosmetyczne 120 szt/3 zł
Kolejne opakowanie tych płatków. Lubię je, bo są tanie, nie rozwarstwiają się i nie zostawiają kłaczków.
Ponowny zakup TAK
* Be Beauty, Hydra Effect, Nawilżający żel do mycia twarzy. 150ml/5 zł
Bardzo lubię te żele Be Beauty,   tanie, nie podrażniają  i nie wysuszają skóry, a dodatkowo są  wydajne.
Ponowny zakup TAK   
* Pharmatheiss Cosmetics, Granatapfel, Ujędrniający krem o twarzy. 50 ml/80 zł
Recenzję tego kremu zamieściłam w tej notce. Krem nawilża i ujędrnia skórę, cera jest promienna i gładka.
Ponowny zakup TAK
* Nivea, Lip Care, Klasyczna pomadka ochronna do ust. 4,8g/8 zł
Dostałam ją od mamy, to moje drugie opakowanie i ostatnie. Pomadka natłuszcza i nawilża skórę warg, ale jest niewydajna oraz szybko się rozpuszcza. Nie nosiłam jej w torebce, nie używałam w czasie upałów, nawet nie leżała blisko kaloryfera a sztyft był bardzo miękki i się łamał.
Ponowny zakup NIE
* Smile, White, Wybielająca pasta z mikrogranulkami. 120ml/4 zł
Past do zębów nie pokazuję, w sumie sama nie wiem czemu. Tą kupiłam dla wypróbowania i na pewno do niej wrócę. Mikrogranulki dobrze oczyszczają płytkę nazębną, a sama pasta doskonale odświeża jamę ustną.
Ponowny zakup TAK 

Próbki, maseczki, saszetki 
 

* Ziaja, Maska nawilżająca z zieloną glinką. 7ml/1,50 zł
 Kolejna saszetka tej maseczki. Dobrze nawilża skórę i sprawia, że jest ona promienna i gładka. Będzie jej osobna recenzja.
Ponowny zakup TAK
* Sephora, Kostka musująca do kąpieli Kokos 18g/4 zł
Kostka pachnie jak Rafaello - kokosowo i lekko słodko. 
Ponowny zakup TAK
* L'Biotica Biovax, Serum A + E.
Kolejna próbka serum, która była dołączona do maski Biovax. Serum działa podobnie jak Kuracja Jedwabna Marion - ujarzmia, nabłyszcza i niweluje puszenie włosów.
* Ziaja, Bio olejek arganowy, Krem na dzień i na noc.
Ja użyłam tego produktu do nóg, skóra była gładka i nawilżona, nie zauważyłam podrażnienia czy innych nieprzyjemności.
* Nivea, Long Repair, Szampon i odżywka do włosów długich
Drugi raz użyłam tego duo - odżywka godna polecenia, wygładziła i nawilżyła włosy, szampon ma w składzie silikon, więc również wygładza włosy.
     

Małe denko, ale jak to mówią, małe, ale cieszy :) 

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tobie chyba nie dorównam :D Jak widzę Twoje denko, to się zastanawiam jak Ty to robisz, że tyle kosmetyków zużywasz :D

      Usuń
  2. Ojej kostka o zapachu rafaello?? ja bym chyba jadła wodę :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kostka pięknie pachnie, wyraźnie w opakowaniu, ale w wodzie trochę zapach traci siłę, a szkoda, bo jest naprawdę ładny :)

      Usuń
  3. Może i nie ogromne denko, ale zawsze coś :) I więcej miejsca na nowe kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zawsze coś :D A miejsca na nowe kosmetyki nie mam dalej :D

      Usuń
  4. A mnie ten zmywacz do paznokci z Lidla bardzo służy :)
    Nie zauważyłam wysuszania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie pasuje ten zmywacz. Może kiedyś do niego wrócę jak zużyję ten Be Beauty :)

      Usuń
  5. A gdzie kupiłaś ten olej kokosowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej kokosowy kupiłam tu http://www.firmarelax.pl/olej-kokosowy-olej-kokosa-200ml-p-1582.html

      Usuń
  6. u mnie zdecydowanie słabiej poszło, dlatego Tobie gratuluję :)
    też nie pokazuje past do zębów i też nie wiem czemu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też kilka kosmetyków zużyłaś :)

      Usuń
  7. Spore denko. Muszę zakupić to serum z Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie mam Kurację Jedwabną Marion i chyba nie chcę próbować innych, bo ten kosmetyk jest bardzo dobry :)

      Usuń
  8. Lubię olej kokosowy całkiem dobrze działa na włosy a i do celów kulinarnych dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W celach kulinarnych to ja sobie go podjadałam jak rozpuszczałam go do olejowania włosów :D

      Usuń
  9. Też nie lubię tego zmywacza. Strasznie mi wysusza skórki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest chyba jeszcze druga wersja tego zmywacza i może go kupię jak skończę Be Beauty :)

      Usuń
  10. Widzę maseczkę z Ziaji. Kiedyś były moimi ulubieńcami. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię te maseczki, są tanie i dobrze działają :)

      Usuń
  11. Jestem ciekawa tej kostki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię post o tych musujących kostkach Sephora :)

      Usuń
  12. bardzo ładnie Ci poszło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi Isana bardzo wysusza skórę wiec omijam ją szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z Ziają, oprócz oliwkowego mydła, tak to wszystkie te kolorowe opcje mnie wysuszają.

      Usuń
  14. coraz bardziej przekonuję się do maseczek od Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam je serdecznie, bo są tanie, a działają świetnie :)

      Usuń
  15. fajne denko
    muszę spróbować tego olejkowego żelu Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten olejkowy żel Isany. Jego zapach przypadł mi do gustu:) Na pewno do niego jeszcze powrócę. Na razie używam półlitrowej butli mleczka Babydream fur Mama, bo moja skóra jest trochę przesuszona i nie chcę jej dodatkowo uszkadzać silnymi detergentami.

    Nie wpadłabym na to, żeby dodać do oleju kapsułki witamin. Muszę skorzystać z tej metody, bo brzmi bardzo interesująco:)

    W moim przypadku pomadki ochronne Nivei nie zdaja egzaminu, ponieważ moje usta wymagają mocniejszej porcji nawilżenia. Najlepiej sprawdza się u mnie masło shea i wosk pszczeli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pomadka nie pasowała, bo była zbyt miękka. A metodę z kapsułkami polecam :)

      Usuń
  17. jak dla mnie to jest spooore denko :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!