Poszalałam z zakupami.

Planowane i nieplanowane zakupy.


Niedawno dostałam sms z Sephory o dniach VIP i rabacie -20%.

Planowałam kupić tylko przyspieszać Nail Tek, ale wzięłam jeszcze jeden kosmetyk, który mam nadzieję, że będzie dobry - inaczej będę baaardzo zła.

Tym "cudem" jest Eko-ampułka 3 Pat&Rub do cery naczynkowej.
 
Dodatkowo skusiłam się na serduszka do kąpieli - gratis kolejna wanienka :D

W Douglasie kupiłam top coat Essence, sondę do zdobienia paznokci i beżową kredkę Essence nr 19 All I Want.

Gratis dostałam kilka próbek zapachów i serów.
 
A Auchan zakupiłam dwie maseczki - Malwa, Tibetan Energy oraz kolejne opakowanie maseczki z kolagenem Polleny Malwy.  











Nail Tek, 10-Speed, Profesjonalny wysuszacz do lakierów - 15ml/55 zł (44 zł)
Pat&Rub, Eko-ampułka 3 do cery naczynkowej - 30 ml/139 zł (111,20 zł)
Serduszka Sephora - 10 szt/20 zł (16 zł)
Essence, Top coat, Quick dry - 8 ml/8,50 zł
Essence, Sonda do zdobienia paznokci 9,50 zł
Essence, Kredka do oczu - 1g/4,99 zł
Pollena Malwa, Maska upiększająca - 15 ml/2 zł
Malwa, Tibetan Energy - 2x7 ml/2 zł

Postanowiłam robić zapis kosmetyków kupionych i zużytych.
Mam nadzieję, że tych drugich będzie więcej :D 

36 komentarzy:

  1. najlepsze są te nieplanowane kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nieplanowane okazują się być bublami :D

      Usuń
  2. ale piękne sa te serduszka, to dekoracja, czy jakieś kulki do kąpania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest oliwka w żelowej osłonce - osłonka się rozpuszcza i oliwka natłuszcza skórę :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne zakupy :) Tez planowałam wybrać się na dni VIP do Sephory, ale ostatecznie odpuściłam :) Jeszcze będzie okazja :)
    Czekam na recenzję ampułki, słyszałam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudeńka :) zwłaszcza te serduszka ♥.♥ i sonda do pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio szukam jakiejś sondy, ale zależy mi żeby też miała pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ma dwie kulki w różnych rozmiarach. Nie widziałam jeszcze takiej z pędzelkiem.

      Usuń
  6. Ciekawa jestem tej ekoampułki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie bo u mnie szczerze mówiąc nie ma szału z tą ampułką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem jej niezmiernie ciekawa i pokładam w niej wielkie nadzieje - mam nadzieję, że się sprawdzi :)

      Usuń
  8. ciekawi mnie ekoampułka, zresztą chyba jak każdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście poszalałaś. :D
    Ciekawe zdobycze, szczególnie ta ampułka mnie zainteresowała.:P

    OdpowiedzUsuń
  10. ajj tą sondę do zdobienia paznokci chcę!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam w sumie przypadkowo :D

      Usuń
  11. och ekoampułki Ci strasznie zazdroszcze! jetsem powaznym naczynkowcem;/

    czekam na relacje zatem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie tyle co naczynka, ale mam rumień i chcę go złagodzić :) Recenzja na pewno będzie :)

      Usuń
  12. Świetne zakupy! Vipy mają moc- mnie też przyciągnęły. :) Daj znać jak się u Ciebie sprawdzi ekoampułka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kupić tylko Nail Tek, ale w końcu wzięłam i ampułkę :)

      Usuń
  13. sery gratis ;) śliwa

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ekoampułkę 1 i jestem bardzooo zadowolona :) a serduszka są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Serduszka z saphory zapowiadają cię ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  16. zakupy widze bardzo udane -super

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam te serduszka do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!