Paczka wymiankowa od Marty :)

Wczoraj odebrałam paczkę z wymianki z Martą z bloga Mój mały świat.

Otwierałam ją podekscytowana, bo to przecież niespodzianka, a widząc zawartość siedziałam z wielkim uśmiechem na ustach.
Mam nadzieję, że Ty, Marto, będziesz równie zadowolona z mojej małej paczuszki :)

Już pokazuję co dostałam


Peeling enzymatyczny oraz 3 maseczki Lirene.


Kremy do rąk - The Secret Soap Store oraz Avon Planet Spa


Makowe mydło The Secret Soap Store oraz Sół do peelingu Bingo Spa z czerwoną herbatą i skałą wulkaniczną.


Próbki - cieszę się z kremu BB, bo w końcu przekonam się jak działają polskie kremy BB i z maseczki Avon - dawno jej nie używałam, a bardzo mi się podobała.


Cudny słoiczek, który Marta zrobiła własnoręcznie - sama zajmuję się rękodziełem, wiem, ile trzeba pracy, dokładności i czasu włożyć w takie małe dzieło, więc tymbardziej cieszy mnie taki prezent :)
Czerwona kosmetyczka na pewno się przyda - miała jeszcze przyklejoną kokardkę, ale przechwycił ją synek :D 

   
I na koniec piękna kartka z zajączkami.


Cieszę się z każdego kosmetyku, na pewno pojawią się recenzje, ale wszystko w swoim czasie :)

28 komentarzy:

  1. Super rzeczy dostałaś . Nic tylko pozazdrościć .

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna wymiana, nie wiedziałam, że miałaś taką zakładkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam - Marta zaproponowała mi abyśmy nawzajem kupiły kilka kosmetyków :)

      Usuń
  3. Ta maseczka z Planet Spa jest swietna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tą maseczkę :) chociaż pełnowymiarowe opakowanie jest dla mnie zbyt duże - wolę mniejsze pojemności :)

      Usuń
  4. No no nie dziwię się że jesteś zadowolona:) Fajna paczuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna wymianka- ten słoiczek i kartka są genialne :):) miałam krem do rąk z Avonu i lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam krem z Avonu, ale nie Planet Spa tylko glicerynowy w świątecznej szacie graficznej :)

      Usuń
  6. to masz szczescie :) produkty są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oprócz maseczek Lirene nic nie miałam :)

      Usuń
  7. Oby wszystko dobrze służyło;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny pomysł z tą wymianką :)ja rownież mam mnostwo kosmetyków do wymiany i chetnie się z kimś wymieniłabym :) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta zaproponowała mi abyśmy kupiły sobie kilka kosmetyków :)

      Usuń
  9. Rewelacja! Uwielbiam takie wymianki, choć niewiele dziewczyn jest chętnych :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałości:) Udanego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. I to takie, których nie miałam :)

      Usuń
  12. Chciałabym mieć ten krem z The Secret Soap Store :) Kusi mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ja pierwszy raz mam kontakt z tą firmą :)

      Usuń
  13. Hi dear :) nice blog and cute post! now follow you with pleasure, if you will go with me;)

    http://teanonsolomoda.blogspot.it/

    Kiss Tea.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa sprawa z wymianką :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!