Misja Hebe zakończona sukcesem !

Tym postem ogłaszam ostateczny szlaban zakupowy na najbliższe tygodnie.


Jako że do drogerii Hebe mi kompletnie nie po drodze - najbliższe Hebe jest w Gdyni (choć cały czas mam nadzieję, że to, że otworzą ją w Gdańsku), to jednak dziś się tam wybrałam z zamierzeniem kupna słynnych masek Kallos.
Arganową chwyciłam ostatnią, a tej z jedwabiem było kilka sztuk.
Zajechałam również do Tesco na gdyńskiej Dąbrowie po maski BingoSpa.


W Hebe do koszyczka jeszcze wpadł mi pachnący lakier Revlon w odcieniu Grape Fizz, a w Rossmannie lakier z serii blogerek Blue Lake.


Dorwałam również maseczki - malinową i czekoladową, z zamówienia doz.pl Beauty Formulas oliwkową i kolejne opakowanie gąbeczek Calypso (będzie ich recenzja).



Odebrałam pakiet próbek Vichy do skóry suchej.



Znalazło się również coś dla ducha - książka Melanie Gideon Żona_22
W Pepco chwyciłam kolejne balerinki. 



To są ostatnie zakupy w czasie najbliższym. 
Zapas masek do włosów mam na najbliższe sto lat :D 

Dodatkowo dowiedziałam się wczoraj, że zakwalifikowałam się do testowania nowości Vichy - Liftactiv 10 Serum oczy i rzęsy :D

45 komentarzy:

  1. świetne zakupy :) Lubię robić zakupy w Hebe :) Ostatnio skusiłam się też na kilka lakierów z Revlon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłam na lakiery, ale tylko ten kolor mnie zainteresował - były żółte, pomarańcze, srebra, czarny się nawet znalazł :D

      Usuń
  2. muszę się skusić na te pepcowe balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, za dyszkę żal nie brać :D

      Usuń
  3. mam ten lakier z revlona. Fajny jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nim maznęłam paznokieć i powiem, że zapach ma fajny :D

      Usuń
  4. chyba sama w poniedziałek polecę do Pepco po te baleriny, bo już wczoraj spodobały mi się niebieskie a te czarne to już w ogóle! :) i o aptekę muszę jeszcze zahaczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balerinki są świetne, a za 10 zł - nie pieniądz :D

      Usuń
  5. ooo nie znam tej różowej maski kallos, ale chcę!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest keratynowa, tylko chyba ma zmienione opakowanie :)

      Usuń
  6. uwielbiam Hebe za dostępność produktów, które normalnie ciężko dorwać, tak jak np. Kallos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tak samo jak Stapiz Sleek Line :)

      Usuń
  7. masek faktycznie teraz masz spory zapas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się maskować,a maskować :D

      Usuń
  8. same cudeńka, które bym i do siebie przygarnęła ;)
    muszę te Kallosy dorwać, ale nie mogę zdenkować zaczętych mazideł do włosów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już Biovax Latte zostało na dwa razy może, Glorii tak samo, więc zapas musiałam zrobić. A żeby pierdyliard razy nie jeździć, to poszalałam :D

      Usuń
  9. o nie wiedziałam, że w Tesco dostanę bingo spa :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie we wszystkich. W moim Tesco jest tylko szampon z zieloną herbatą i jajeczny, a masek nie ma.

      Usuń
  10. ciekawa jestem arganowego Kallosa!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo też chcę dorwać ten zestaw Vichy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź na stronie Vichy, w których aptekach możesz go odebrać :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już wszystko dobrze ze zdrowiem? :)

      Usuń
  13. Te gąbeczki bardzo lubię. Daj znać, jak sprawdzą się maski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąbeczki są świetne - używam ich do demakijażu i zmywania glinek :)
      Recenzje masek na pewno będą :)

      Usuń
  14. jadę specjalnie po te baleriny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko się rozchodzą, wczoraj pani wykładała, a dziś zostało może ze 20 sztuk :D

      Usuń
  15. Nie wiedziałam ,że kosmetyki BingoSpa można kupić w Hebe :O



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja ciągle jeżdżę po tą maskę Kallos Keratin i nigdy jej nie ma :/ Skoro była dziś to w poniedziałek pewnie znowu nie będzie ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Keratynowej było kilka opakowań, arganową chwyciłam ostatnią. Była jeszcze jedna, zielona chyba, ale nie wzięłam, bo co za dużo... :D

      Usuń
    2. Ja po tą keratynową to byłam już chyba 3 razy i nigdy jej nie ma :/

      Usuń
  17. Te same maseczki oglądałam ostatnio w tym samym Hebe :) w końcu w Trójmieście jest drogeria Hebe :) hehe :)

    Daj znać jak maseczki się sprawdzają. Czekam. Pozdrawiam, Gdynianka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam po sąsiedzku :D
      Recenzje maseczek będą obowiązkowo :)
      Szkoda, że w Gdańsku nie mam Hebe, zawsze bym miała bliżej, bo synek niezbyt lubi podróże :D

      Usuń
  18. W moim tesco nie ma nic z bingo, a po balerinki biegnę w poniedziałek mam nadzieję że na mnie zaczekają!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ten krem Vichu Aqualia Thermale Legere,nawet niezły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś próbkę saszetkową i też byłam zadowolona :)

      Usuń
  20. Z maskami faktycznie poszalałaś.. i możesz się teraz "maskować" na całego :)

    Muszę sprawdzić czy w moim Pepco są baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no poszalałam :D Raz a porządnie :)

      Usuń
  21. miałam tą maseczkę Beauty Formulas oliwkową - jak dla mnie jest świetna
    czekam na recenzje pozostałych maseczek
    zapas masek do włosów robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kokosową i czekoladową - obie były świetne, mam nadzieję, że ta też się sprawdzi :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!