Małe zakupy + wygrana :)

Dziś szybkie zakupy z Pepco i Rossmanna, które poczyniłam przy okazji zakupów jedzeniowych.


Najpierw Pepco.


Wzięłam białą szkatułkę na biżuterię, która wala mi się na pralce.
Kosztowała 20 zł, ale jest piękna.


Przy wejściu pani rozkładała balerinki.
W oko wpadły mi miętowe, ale wzięłam chabrowe.
Po miętowe udam się jutro.
Wykonane są z materiału, całkiem przyzwoite jak na niską cenę - kosztowały niecałe 10 zł
Do wyboru były jeszcze czarne, granatowe, koralowe i miętowe. 


Do Rossmanna weszłam po mleko dla synka, ale wzięłam też maszynki Bic Pure Lady, bo te z Biedronki nie zadowalają mnie.
Mam nadzieję, że zielone będą lepsze.
Kosztowały 13,50 zł za 8 szt (4 szt. były w cenie ok.9 zł)


Kupiłam jeszcze kilka wafelków Proncessa z kodami do loterii błyszczykowej.
A nuż znów mi się uda wygrać, bo...


bo wygrałam już dwa :)

Wejdźcie na Smakuj i błyszcz aby dowiedzieć się więcej.

33 komentarze:

  1. gratuluję już dwóch błyszczyków:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie nadal nie mam Pepco :/ Skandal!!! Zmusiłam się kiedyś i kupiłam 3 Princessy, ale niestety nic nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. o, nie wiedziałam o błyszczykach za Princessę :) gdyby nie dzisiejsza apokaliptyczna pogoda zaraz skoczyłabym do sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie niebieskie męskie maszynki z Lidla :) A tymi balerinami mnie zaciekawiłaś, też muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa jakie cudne balerinki :D muszę odwiedzić pepco :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też udało się wygrać jeden błyszczyk z promocji Prinsessy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta szkatuła! ja też ostatnio zaczęłam próbować szczęścia z Princessą ;) gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba się wybiorę po te balerinki :)
    i gratuluję wygranej szczęściaro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta szkatułka jest cudna! Pięknie by mi pasowała do toaletki, szkoda że nie mam nigdzie pepco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta szkatułka:) Gratuluję wygranych o trzymam kciuki za kolejne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez zaopatrzyłam się w balerinki tylko szare;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, też kupiłam szkatułkę w Pepco tylko taką z 6 przegródkami. Też wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne buciki, kolor mi się podoba.:D
    I gratuluję wygranej. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaa baletki za 10 zeta o.O noo muszę odwiedzic to Pepco :D

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię maszynki Bic, tych nie miałam akurat... ale na pewno lepiej się spiszą od 'bezdomkowych' :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. pozazdrościć szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza jest ta biała szkatułka na biżuterię :)) <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę zobaczyć o co chodzi z błyszczykami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah śliczna szkatułka i butki ♥

      Usuń
  20. Śliczna ta szkatułka. Gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super balerinki! I za 10 zł, szok:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lecę po te balerinki! :D dziękuję za info :*

    OdpowiedzUsuń
  23. szkatułka super:) lecę do Pepco- może jeszcze ją znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. te drewniane pudełeczko jest cudowne!:))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. aaah szkatułka cudowna;p i mam ochotę przez Ciebie nna batonika teraz hahah

    zapraszam do mnie na nowy make up:) pozdrawiam serdecznie;* kamiladzwonkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Już na kilku blogach widziałam szkatułkę. Bardzo ładnie się prezentuje :) Muszę zawitać do Pepco, chociaż mam nie po drodze, ale baleriny mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ta szkatułka z Pepco skradła moje serce :) cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!