Karta programu Rossnę! i jej korzyści.

Dziś opowiem troszkę o karcie rabatowej Rossnę!, która to obowiązuje na artykuły dziecięce w drogeriach Rossmann.


Chcę Wam troszkę nakreślić jakie korzyści mam z posiadania tej karty.

Rabat na karcie systematycznie się zwiększa.
Początkowo wynosi on 3%, ale po 6 wizytach w ciągu 1,5 miesiąca, rabat rośnie o kolejny 1%.
I tak aż dojdzie się do 10%, bo taka jest najwyższa zniżka.

Ja mam aktualnie 6% rabatu.
Rabatem objęte są artykuły dziecięce tzn. mleko modyfikowane, pieluszki, kaszki, deserki itp, ale też kosmetyki - szampony, oliwki, płyny do kąpieli.

Dzięki temu szampon Babydream i oliwkę kilka groszy taniej.

Rossmann dodatkowo oferuje jeszcze inne promocje, które obowiązują wraz z kartą rossnę, tak jak pod koniec roku mogłam zrobić zakupy, nietylko artykułów dziecięcych, z 20% rabatem.

Taką kartę rossnę może założyć każdy, który ma dziecko.

Wystarczy wziąć kartę ze stojaczka przy kasie czy z działu dziecięcego, zarejestrować się na rossnet.pl, uzupełnić profil rossnę i gotowe.

Ja, z racji regularnych zakupów, dostałam mail, że dodatkowo przyznano mi prezent, który odbiorę w wybranej drogerii Rossman.

Dziś przyszło potwierdzenie dostarczenia prezentu do drogerii :) 

21 komentarzy:

  1. Mam już ją, ale ciągle zapominam zarejestrować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją zarejestrowałam od razu :)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie mam karty, ale zachęciłaś mnie, cżesto kupuje jakieś oliwki czy nawet ostatnio szampon baby dream:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często są fajne promocje z kartą :)

      Usuń
  3. właśnie teściowa ją dostała, i chyba z niej skorzystam, bo chce synowi kupić krem do twarzy oraz jakiś żel do mycia jej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, kilka groszy zaoszczędzisz :)

      Usuń
  4. Nie mam dzieci więc raczej nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że bez rejestracji mogłabyś jej używać :)

      Usuń
  5. Również z niej korzystam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. dobre i te parę procent, choć nie zaszaleli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o to nie duzy rabat a,ale dobre i to :)
    bardzo fajne posty
    zapraszam do siebie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. każdy kto ma dziecko do 3r.ż. :P /śliwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zapomniałam dopisać - dzięki Śliweńka :D

      Usuń
  9. czemu nie mam rossmana w swoim mieście : <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich sieć się ciągle rozrasta - może niedługo będzie i u Ciebie? :)

      Usuń
  10. a co dostałaś w prezencie ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!