Karta + magazyn Drogerii Hebe

Jakiś czas temu otwarto pierwszą w Trójmieście Drogerię Hebe.

Nie miałam jeszcze okazji zajrzenia do tej drogerii, ale myślę, że niedługo się tam udam.

Tymczasem zamówiłam kartę pod koniec stycznia i w ostatni dzień lutego wyjęłam ze skrzynki przesyłkę.


Dostałam gazetę drogerii, zakładkę do książki i kartę


oraz katalog nowych produktów Dermiki wraz z próbką kremu pod oczy z czarną orchideą


Niestety, koperta była rozerwana i nie mam pewności, czy ktoś czegoś sobie nie przywłaszczył.

Kartę możecie założyć wpisując swoje dane w formularz na tej stronie.
Nie dostałam jeszcze bonu na -10 zł przy zakupach za min. 40 zł, ale myślę, że niedługo dostanę go mailem.

Czy Wy macie w swoich miastach drogerię Hebe? 
 Często robicie tam zakupy kosmetyczne i pielęgnacyjne?     

27 komentarzy:

  1. Ja mam. Właśnie dziś przejeżdżałam koło niej i myślę sobie ... nareszcie mam czas tam zajrzeć ... a tu zamknięte. ;( Może następnym razem. Jestem bardzo ciekawa tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie było Ci dane zrobić zakupy i wydać pieniądze :)

      Usuń
  2. ja niestety nie mam Hebe u siebie a bardzo chciałabym mieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałabym mieć ją w Gdańsku, bo do Gdyni mam daleko, ale w końcu pojadę :D

      Usuń
  3. Ja też nie mam. Niestety Rossmann to jedyna duża drogeria w moim mieście. Ale dobre i to, cenowo ma przebicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam kupon akurat po dużych zakupach, super :/ Nie pozostaje mi nic innego, jak wybrać się tam ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niefajnie z tym kuponem... Nie dziwię się, że jesteś zła. Może teraz kupisz coś jeszcze ciekawego :)

      Usuń
  5. a dziękuje :) ja do czerwieni przekonałam się dopiero niedawno, a więc tym bardziej mnie to cieszy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dalej nie mogę przekonać do czerwieni na moich ustach, a znów jasne, nudne pomadki źle na mnie wyglądają :/

      Usuń
  6. Niestety nie ma jej w moim mieście:(

    OdpowiedzUsuń
  7. W Poznaniu już mamy Hebe :)
    Świeżynka.
    Od 1 marca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możesz szaleć i zamówić kartę :D

      Usuń
  8. U mnie Hebe brak, bardzo nad tym ubolewam:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu u mnie Hebe nie ma?
    Zapraszam na konkurs z Silcare.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wkrótce otworzą :) wzięłam udział w konkursie i liczę na łut szczęścia :D

      Usuń
  10. oj jakbym tego chciała ;) niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sieć drogerii się rozrasta, więc może niebawem będzie i u Ciebie :)

      Usuń
  11. Żałuję, że u mnie nie ma Hebe:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam zapytać czy zamówienie karty przez internet jest płatne czy nie? Bo nie wiem a w Hebe nie miałam czasu założyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jest bezpłatne :) Możesz zamówić kartę przez internet :) wejdź na http://www.drogeriahebe.pl/karta-hebe/rejestracja i się zarejestruj :)

      Usuń
  13. Dziękuje za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czy placiłaś coś za przesylke tej karty?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!