Joanna, Naturia, Szampon i odżywka z miodem i cytryną do włosów suchych i zniszczonych.

Bardzo lubię szampony Naturia firmy Joanna.
Miałam ten z pokrzywą i zieloną herbatą, który recenzowałam w tej notce, a także z bursztynem i biosiarką.

Przyszedł czas na duet doskonały.

Joanna, Naturia, Szampon i odżywka bez spłukiwania z miodem i cytryną do włosów suchych i zniszczonych.

  
Cena i pojemność: szampon 4 zł/200 ml; odżywka 4 zł/200g
Dostępność drogerie i hipermarkety


Opis producenta i skład:


 Oba kosmetyki mają identyczne opakowania.
 Szampon ma przezroczystą butelkę i dzięki temu wiem, kiedy muszę kupić kolejny kosmetyk do mycia włosów. Tylna naklejka robi za tło - widać plaster miodu
Odżywka natomiast zamknięta jest w białej, nieprzezroczystej butelce. Niestety, nawet pod światło, nie za bardzo widać, ile zostało jeszcze produktu do zużycia. 

Zatrzask dobrze trzyma. nie urwał się podczas używania. Naklejki nie zdarły się, napisy nie rozmazały.


  Szampon jest gęsty, nie spływa z włosów, dobrze się pieni. Nie mam problemów z jego spłukaniem. Najważniejsza kwestia, która zainteresuje na pewno niejedną z Was - kosmetyk nie jest z gatunku kołtunotwórczych. Delikatnie plącze włosy, ale to naprawdę bardzo delikatnie.
Odżywka natomiast ma rzadką konsystencję i nie spływa z pasm. Dobrze się rozprowadza na wilgotnych włosach.
Zapachy tych dwóch kosmetyków, mimo że są z jednej linii pielęgnacyjnej, są bardzo różne.
Szampon rzeczywiście pachnie miodem i cytryną. Zapach jest przyjemny dla nosa, ciut za mocny, ale mi się podoba. Coś a'la Strepsils :)
W odżywce nieco słabiej czuć miód, dominuje wyraźnie nuta cytryny. Ogólnie zapach jest delikatniejszy i mniej wyraźny.
Oba zapachy nie pozostają długo na włosach.

 
Efekty po użyciu tych dwóch kosmetyków zadziwiające.
Włosy po samym umyciu szamponem są dobrze oczyszczone, wszak w składzie jest SLS, ale też miękkie i miłe w dotyku.
Nie puszą się i są wygładzone.
Nie zauważyłam przesuszenia czy innych niemiłych efektów.
   Odżywkę czasem stosuję w OMO i sprawdza się pod tym względem bardzo dobrze.

Jeżeli jeszcze nie miałyście okazji wypróbować szamponu i odżywki z serii Miód i cytryna to serdecznie polecam.

Ja na pewno ponownie kupię te produkty.

19 komentarzy:

  1. bardzo lubię serię Naturia Joanny. Miałam z tej serii szampon i odżywkę z lnem, tą miodową odżywkę też kiedyś miałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również miałam zieloną herbatkę ale ten mnie teraz kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już od dawna mam je na liście do kupienia, jak trochę mi ubędzie zapasów to na pewno po nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon nie dla mnie. Moje włosy są wiecznie przetłuszczone. ;( Muszę je często myć. Są w dobrej kondycji - jeśli chodzi o inne problemy. Nie mam ani łupieżu, a ni rozdwajających sie końcówek itp.
    Ps. Zapraszam na mojego bloga, ponieważ nowy post już sie pojawił. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę spróbować, bo nie znam, nawet nie miałam żadnego szamponu z Joanny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam odżywkę, ale jakoś szczególnie nie zachwyca. Szampon muszę kiedyś wypróbować, lubię ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  7. szampon jest bardzo fajny-miałam go:0

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam kiedyś szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szamponu używałam i jest bardzo fajny . W ogóle lubię wszystkie z tej serii bo dzięki nim moje przetłuszczające się włosy są świeże przez cały dzień. Odżywki jeszcze nie miałam, ale teraz to już kwestia czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym wypróbowała szampon, ale na odżywkę raczej się nie skuszę - te bez spłukiwania bardzo szybko obciążają mi włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby mam już ulubiony szampon i odżywkę, ale zawsze chętnie czytam, co tam się jeszcze sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki z Joanny:) ale za odżywkami bs nie przepadam..

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę się skusić na odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapach tych produktów jest obłędny :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę ten szampon i odżywkę dziś już któryś raz na różnych blogach. Oj kusicie kusicie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. używałam tej odżywki, niestety - nigdy więcej :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie lubię w kosmetykach zapachu miodu, więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a moje włosy po szamponie są całe poplątane, suche puszą się. niepolecam do włosów kręconych. masakra w rozczesywaniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!