Inglotowe stałe love, czyli aktualizacja stanu ilościowego cieni.

Mogłabym napisać, że jestem inglotomaniaczką cieniową, chociaż znajdą się kobiety, które mają tych cieni więcej.




Bo co to jest 30 kółek?
Tyle co nic.
No prawie nic, bo jednak paletki zajmują trochę miejsca.
 Ostatnio kupowałam mniej cieni, ale czas nadrobić straty.
Będzie kasiurka, będzie ponowna aktualizacja :D

A tymczasem ilość moich cieni przedstawia się tak:







    No to lecimy z koksem
Kolorki, numerki, swache :D

Brązy



 
Szarości/srebra
(w paletce siedzi 416P)



Fiolety




Inności
 (407P się tu przyplątał też)

 


Tak się przedstawia moja kolekcja.

Mam chętkę na kilka matów, których nie kupiłam będąc ostatnio w Inglocie, bo ich nie było :/

Jakie możecie mi jeszcze polecić cienie w tych gamach kolorystycznych ?
 Jakie są Wasze ulubione numerki cieni Inglot?  

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tego nie mam :D obmacam przy okazji kolejnych zakupów :)

      Usuń
  2. Mam kilka z tych cieni, bardzo je lubię. Piękne fiolety <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tylu kolorów. Cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna paletka fioletów i ogólnie super gromadka :D Widzę tu wiele ciekawych odcieni ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z fioletów jeszcze planuję kilka dokupić :)

      Usuń
  5. łooooo spora gama kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zieleni i niebieskości, bo mi nie pasują :)

      Usuń
  6. one się same mnożą... u mnie też :D
    i tak też u mnie dominują brązy, choć nie tylko :) ulubione? 112 AMC, 402P, 399P, uniwersalny 390M i niepozorny 146AMC :)
    mam żal do Inglota, że wycofują kółeczka... miałam ochotę na więcej, ale jeśli nie będę w stanie dostać ich w "kółkach" to po prostu się nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, że wycofują kółka. Stracą wiele klientek. Zapisuję numerki na listę i przy kolejnych zakupach obmacam :D

      Usuń
  7. Mam tylko 3 cienie z Inglota i w zupełności mi wystarczają więc moja kolekcja w porównaniu do Twojej dopiero jest uboga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam innych cieni, pojedynczych czy wkładów, więc dlatego taka ilość inglotowych cieni. A nie, Sleeka Au Naturel mam jeszcze :)

      Usuń
  8. Inglota cieni nie miałam nigdy, ale muszę kiedyś zabrać się za skompletowanie paletki ;) piękne są te beże, brązy i złote.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wolisz kółka to polecam już zacząć kompletować, bo kółka zostają wycofywane :)

      Usuń
  9. Fajne kolory.

    Niestety nie mogę nic polecić, bo nie mam ani jednego. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, bo to całkiem dobre cienie są :D

      Usuń
  10. Większość mi się podoba. Ja mam teraz ze Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Sleek też miałam ostatnio chętkę, OSS albo Paraguayę, ale w sumie wolę Inglot :)

      Usuń
  11. ja mam o wiele mniej cieni z Inglota ale uważam że warto w nie inwestować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - są warte swojej ceny. Ja oprócz Inglota, Au Naturel Sleeka nie mam innych cieni :)

      Usuń
  12. Sporo kolorów, które posiadasz mam również w swoim zbiorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre to są już sztandarowe np. 354m albo 402p :)

      Usuń
  13. całkiem pokaźna ta kolekcja;) ja kocham się szczególnie w brązach więc to ich zazdroszczę Ci najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka pokaźna kolekcja! nic tylko pozazdroscic :D

    OdpowiedzUsuń
  15. moja historia z Inglotami bywała różna, ale ostatecznie wyszło na to, że się lubimy :) na blogu mam swoją kolekcję zebraną i opisaną, mała, ale zawsze to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo tego ;)
    bardzo przypadły mi do gustu niektóre odcienie ..

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze miałam nadzieję, że masz tego więcej i usprawiedliwię swoje sumienie ;)

    Pozdrawiam, Nena (kółek 70+ i ciągle się mnożą :P )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!