Bielenda, Czarna oliwka, Peeling i maseczka.

Promocje, przeceny, wyprzedaże są aby z nich korzystać.
Jak w promocji są maseczki to ja już szaleję.

To duo kupiłam w Rossmannie w ofercie Cena na do widzenia.
 Olej z oliwek jest powszechnie znany jako dobry nawilżacz i natłuszczacz.

Czy peeling i maseczka z serii Czarna oliwka równie dobrze spisały się w swojej roli?
O tym poniżej.

Bielenda, Czarna oliwka, Kremowy peeling + maseczka intensywnie regenerująca.




Cena i pojemność: ok.2,50 zł/2x5 g
Dostępność: drogerie, markety


Opis producenta i skład:


Zacznę od pierwszego kroku - kremowego peelingu.
Baza rzeczywiście jest kremowa, za sprawą parafiny i olejom z oliwek i słodkich migdałów. W tej bazie zatopione są drobinki pochodzące z łupinek kokosa, które są dość ostre i mocne - wrażliwe i naczynkowe skóry mogą zostać podrażnione przy dłuższym i mocniejszym ścieraniu.
Ścieracz dobrze rozprowadza się na skórze, nie tworzy grudek, nie ma też problemu ze spłukaniem peelingu, delikatna baza zostawia lekką powłoczkę.
Osobiście mi się to niezbyt podoba, bo mam wrażenie, że powłoczka utrudni wchłanianie się aktywnym składnikom maseczki.
Nie mniej jednak duo przeznaczone jest do cery suchej i bardzo suchej, a takie na pewno będą zadowolone z konsystencji ścieracza.
Zapach peelingu jest specyficzny - oliwka w połączeniu z kremem Nivea, nie zostaje na skórze i nie jest drażniący dla nosa.

Maseczka ma maślaną konsystencję, ale również nie sprawia problemu w trakcie aplikacji.
Dla mnie minusem jest zawartość parafiny i silikonów, ale plusem za to jest masło shea, olej z oliwek, witaminy A i E.
Zapach maseczki jest mniej przyjemny niż peelingu, również czuć oliwkę, ale nie jest ona tak wyraźna jak w peelingu. 
Kosmetyk dobrze się wchłania, jednak przy dużej ilości zostawia na skórze powłoczkę, którą lepiej zetrzeć płatkiem lub chusteczką, a nie wmasować, bo się roluje.


Mogę powiedzieć, że jestem zadowolona z działania tego duo.
Skóra po peelingu jest gładka, miękka, nie czuję ściągnięcia czy podrażnienia przez ostre drobinki łupiny kokosa. Wolałabym mniej kremową bazę, ale suchej skórze na pewno będzie ona pasować.
Dzięki zastosowaniu maseczki czuję, że skóra jest porządnie nawilżona i dobrze zregenerowana.
Maska nie podrażniła mnie, nie zapchała, nie przyczyniła się do powstania niespodzianek.

Podsumowując uważam ten zestaw za bardzo dobry i z pewnością będzie idealny dla osób ze skórą suchą i bardzo suchą.
   
  
Byłam dziś odebrać kremiki L'Occitane. Niestety, zestawy się skończyły, ale pani wzięła mój nr telefonu i obiecała zadzwonić jak tylko dostarczą nową partię.
 Mam nadzieję, że pani nie zapomni :D

W ciągu najbliższych postów wrzucę aktualizację moich cieni Inglot - troszkę się ich uzbierało (malutko - 30 kółek) i znów Wam je pokażę :D  

10 komentarzy:

  1. kupiłam ten zestaw dawno temu i ....zapomniałam o nim, dzięki Twojej recenzji wyciągnęłam go z dna pudełka i w najbliższym czasie wyląduje na mojej buzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię zestawy duo, dawno ich nie używałam, dziękuję za przypomnienie

    OdpowiedzUsuń
  3. o takiego cuda to ja jeszcze nie miałam :) jak będę w Rosku to spojrzę czy jest jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że jutro załapię się jeszcze na tą cenę na do widzenia. Chętnie bym wypróbowała bo kocham Bielendę.

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba się skuszę po Twojej recenzji na to Duo :)
    30 kółek?? O ja, koniecznie się pochwal!:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. 30? To prawie nic! ;-)
    Czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo skusze się na to duo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale zaciekawił mnie ten duet

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze, muszę kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam suchą skórę, więc cos dla mnie :) musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!