Ziaja, Kozie mleko, Krem do rąk i paznokci Odżywianie i wygładzanie.

Bardzo lubię serię Kozie mleko Ziaja - miałam z niej maseczkę do twarzy oraz mleczko-tonik do demakijażu, mam balsam do ciała oraz emulsję do kąpieli.
Na krem do rąk skusiłam się w celu wypróbowania kolejnego kosmetyku z tej serii.

Pokrótce powiem, że krem jest bardzo dobry, ale dla mocno wysuszonych i podrażnionych dłoni będzie niewystarczalny.

 Ja ostatnio namiętnie zużywam mydła w kostce, które jak wiadomo, wysuszają skórę. Dodatkowo codzienne zwykłe czynności jak mycie naczyń czy umycie podłogi, bez rękawiczek ochronnych też się przyczyniły do niezbyt dobrego stanu moich dłoni - muszę nauczyć się sprzątać w rękawiczkach.

Ziaja, Kozie mleko, Krem do rąk i paznokci Odżywianie i wygładzanie.



Cena i pojemność: 5-6 zł/80 ml
Dostępność: drogerie, markety


Opis producenta i skład:


Charakterystyczne dla serii Kozie mleko są białe opakowania ze srebrnymi napisami. Tak jest i tutaj - opakowanie to spłaszczona tubka wykonana z białego, dość miękkiego plastiku, który można będzie łatwo przeciąć i wydobyć resztki kremu. Zamknięcie to zatrzask, który porządnie się zamyka i zawartość na pewno nie wyleci podczas np. noszenia w torebce.
Konsystencja kremu jest odpowiednia - nie jest gęsty, ale też nie wodnisty. Dobrze wypływa przez otwór w zamknięciu.
Zapach jest charakterystyczny - cała seria Kozie mleko pachnie identycznie, a ja uwielbiam ten zapach.


Po nałożeniu i rozsmarowaniu kremu na dłoniach trzeba odczekać chwilę aby ten całkowicie się wchłonął, ale potem możemy cieszyć się gładkimi i nawilżonymi dłońmi.
Wieczorem nanoszę go na dłonie dość grubą warstwą i rano mam jeszcze troszkę tego ochronnego płaszczyka, który tworzy się dzięki dwóm silikonom.


Nie wypowiem się czy działa regenerująco na paznokcie, bo zawsze mam je pomalowane albo samą odżywką, albo lakierem, ale skórki wokół paznokci są zadbane i nawilżone.
Nie zauważyłam też działania przeciwzmarszczkowego, bo póki co, nie mam jeszcze tego problemu.

Podsumowując - krem mogę polecić wielbicielkom zapachu serii Kozie mleko, a także tym, które chcą wypróbować dobry krem do rąk za nieduże pieniądze
Ja kupię go ponownie, ale kiedy nie będę miała przesuszonych dłoni.

34 komentarze:

  1. Bardzo lubię zapach tej Ziajowej serii.
    Niestety, te opakowania mało funkcjonalne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przeszkadza, że głośno się otwiera i zamyka, bo wieczorem czy w nocy przez moje kremowanie to synek się potrafi obudzić :(

      Usuń
  2. Uwielbiam go ja i moja mama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się spodobał, ale nie pasuje akurat do aktualnego stanu moich dłoni.

      Usuń
  3. Mam go w pracy, leży gdzieś w szufladzie bo ... zaczął przesuszać mi skórę. Jest dobry na lato ale zimą mi nie odpowiada:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przesuszenia nie zauważyłam, ale nie nadaje się aktualnie do moich bardzo wysuszonych dłoni.

      Usuń
  4. Miałam go kiedyś, pamiętam jego zapach ładny i bardzo charakterystyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapach koziej serii jest charakterystyczny :D

      Usuń
  5. Czy mowiac 'emulsja do kapieli' mialas na mysli mydlo (takie 500 ml)? Bo jezeli to jest cos innego, to powiedz koniecznie gdzie kupilas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o mydło :D Ono ma właściwości emulsji - olej w wodzie, dlatego tak napisałam :)

      Usuń
  6. Właśnie przypomniałaś mi, ze mam dużą butlę balsamu z tej serii i chyba nigdy jej nie zużyję....Zapach rzeczywiście fajny ale w działaniu szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam aż wykorzystam inne "cielesne" balsamy i zabiorę się za ten Kozie mleko. W sumie chcę złączyć ten balsam i mydło pod prysznic, żeby sprawdzić jak działają razem :)

      Usuń
  7. Lubie tą serię, ale kremu do rąk jeszcze nie miałam. I długo mieć nie bedę, bo mam nadmiar innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wszystkie do rąk zużyłam :)

      Usuń
  8. Nic z tej serii nie miałam,ale krem pewnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam kiedys- zapach świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę tą wersję oliwkową;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej jeszcze nie miałam, ale wszystko przede mną :)

      Usuń
  11. Mnie odstrasza to opakowanie - takie ascetyczne. :)

    Serdecznie zapraszam do mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój men uwielbia ten krem, przez co gości u nas cały czas :) A ja uwielbiam zapach tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam działanie tego kremu, dlatego bardzo często można go znaleźć w mojej torebce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w torebce nie mam kremu, ale muszę to zmienić :)

      Usuń
  14. Lubię kremy z Ziaji są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jeden bawełniany, w miękkiej tubce i był straszny. Ten jest lepszy, dużo lepszy :)

      Usuń
  15. miałam ten krem - u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie narobił szkód :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Mi zapach się bardzo podoba i działanie też :)

      Usuń
  17. kiedyś miałam i byłam zadowolona - jednak teraz jest tyle tego na rynku że zwykle mi nie po drodze do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam go kiedyś i byłam bardzo zadowolona :P
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!