Zakupy z Biedronki + nowe pędzle Hakuro

Pewnie wiele z Was zajrzało bądź zamierza zajrzeć do Biedronki.
 Oferty z gazetki walentynkowej, którą pokazywałam tej notce, kuszą bardzo :)

Ja wybrałam spośród nich kilka i właśnie kupiłam to, co planowałam plus dwa kosmetyki poza planem, ale cena była oszałamiająca, więc żal było nie brać.

 
* Original Source - Mango&Macadamia oraz Limonka - zestaw 10,99 zł/500 ml
* Eveline, Colour Instant nr 267 i 371 - 4,99 zł/12 ml
* Be Beauty, Aqua lift, Krem nawilżający do twarzy - 9,89 zł/50 ml

i teraz dwa kosmetyki kupione za bezcen prawie
* Bielenda, Awokado i Czarna Oliwka, Dwufazowe płyny do demakijażu oczu - 4,49 zł/125 ml

* For Your Beauty - gumki do włosów - 2,99 zł/10 szt

oraz pędzle Hakuro kupione jak zwykle u LadyMakeup 
H55 - 39,90 zł
H76 - 16,40 zł

  
Z okazji Tłustego czwartku zjadłam tylko dwa pączki i kilka faworków :)

A Wy ile pączków zjedliście?  

33 komentarze:

  1. Jestem po dwóch pączkach i basta. Ale ja ogólnie mało słodyczowo - pączkowa jestem :)
    Dwufazówki z Bielendy były dla mnie niestety wielkim rozczarowaniem ale może Tobie podpasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam już Awokado i Bawełnę - Awokado było ciut lepsze, dlatego je wzięłam, a Czarną Oliwkę na wypróbowanie :)

      Usuń
  2. Też miałam lecieć dzisiaj do Biedronki :)

    A pędzelki z Hakuro uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszłam na spacer z synkiem i mężem, a przy okazji zaszłam do Biedronki :)

      Usuń
  3. Te płyny z Bielendy to naprawdę cenę mają rewelacyjną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były wszystkie trzy rodzaje :) Cena świetna, więc żal nie brać :D

      Usuń
  4. Za tę cenę kupię sobie płyny Bielendy :) tylko muszę dotrzeć do Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej Biedronce były dwa kartoniki tych płynów :)

      Usuń
  5. ja dwa :)
    dobrze, że piszesz, muszę skoczyć do Biedry bo dawno nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie stały wraz z tymi wszystkimi kosmetykami z gazetki :)

      Usuń
  6. Też byłam w Biedrze i wzięłam tylko trójpak płatków kosmetycznych i puder do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłam na te pudry, ale mam pełno kostek Sephory to nie wzięłam.

      Usuń
  7. Zapoluję na płyny do demakijażu oczu Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena zachęca nawet do wypróbowania :)

      Usuń
  8. Ja jutro z Biedronki też pewnie z pustymi rękami nie wyjdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno coś do demakijażu bym sobie kupiła już na zaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwa micele i teraz dwie dwufazówki :D

      Usuń
  10. świetne zakupy
    ja byłam wczoraj w Biedronce, tez co nie co kupiłam, a swoje zakupy pokażę jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z Biedronki przytargałam tylko waciki, sztuk 3. :D

    Mam Hakuro 76 i jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś zadowolona z H76 :) Mam nadzieję, że ja też będę :D

      Usuń
  12. Lakiery wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jaśniejszy już mam na paznokciach i wiem, że będzie częstym gościem najbliższych dni :)

      Usuń
  13. Te żele pod prysznic też mnie kuszą.
    A te płyny dwufazowe kupiłaś w biedronce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dwufazówki też kupiłam w Biedronce :)

      Usuń
  14. Ja też poszalałam w naszej Biedronie - zarówno z pączkami jak i kosmetykami;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię płyny do demakijażu z Bielendy.. Najbardziej z bawełną, świetny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No dlaczego u siebie w Biedronce nie mogłam znaleźć Bielendy pytam?! No cóż za niesprawiedliwość...

    A na koncie 4 pączki + 2 następnego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Również skusiłam się na ten zestaw z OR, o ile mando pachnie świetnie, tak limonka pod prysznicem jakoś mi nie podeszła, cały czas zastanawiałam się z czym mi się ten zapach kojarzy...aż mnie olśniło, z kostką do WC ;)
    no ale cóż, jakoś go zużyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zakupy w Biedronce :-)

    Ja wpałaszowałam aż JEDNEGO :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!