Zakupy urodzinowe :)

I kolejne zakupy. Tym razem ciuchowe.




Dostałam bon urodzinowy z Orsay, więc przejrzałam ofertę na stronie internetowej, ale nic mnie nie zaciekawiło.
Na szczęście w sklepie stacjonarnym więcej rzeczy mi się spodobało, ale skusiłam się na jedną narzutkę sweterkową  brązowo-beżowym kolorze.


W H&M na dziale dziecięco-młodzieżowym kupiłam zwykłą białą bokserkę na szerokich ramiączkach.


Cały zestaw prezentuje się tak:


Ceny miłe dla portfela:

  
Z bonem urodzinowym na 20 zł za narzutkę dałam 20 zł.

Jeszcze zajrzałam do Inglota, bo dawno nie kupiłam żadnych cieni. Stałam się posiadaczką nr 407P - brzoskwinia opalizująca na złoto. 


Okrągły wkład kosztował 10 zł.
 


Zakupy urodzinowe uważam za udane.
Rozglądam się jeszcze za przyspieszaczem wysychania lakieru - czytałam dobre opinie o Essence tym z pipetką oraz o Nail Tek Quicken.
 Teraz tylko  kwestia wyboru mi pozostała.

Czy orientujecie się może, czy nail Tek dostępny jest w Douglasach? Mam zniżkę 10% urodzinową i   mogłabym się skusić na Nail Tek jeżeli by był w Douglas.

Przepraszam za zastój na blogu.
Aktualnie "odpoczywam" u rodziców.

   Pozdrawiam ciepło :)

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Są uniwersalne i pasują praktycznie do wszystkiego :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy wziąć mocniejszy kolor, ale stwierdziłam, że na razie wezmę delikatniejszy :)

      Usuń
  3. ja uwielbiam te zwykłe koszulki z H&M mam ich chyba 20 ;-) a kolor cienia śliczny (czekam na makijaz z nim ) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż będzie na pewno :) Ja na razie mam tylko kilka koszulek :D

      Usuń
  4. U mnie ten z pipetką w ogóle się nie sprawdził :/ też lubię te koszulki z H&M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulki są świetne :) Myślę, że jednak kupię Nail Tek

      Usuń
  5. na początku narzutka nie przemówiła do mnie lecz po chwili (zwłaszcza po połączeniu) zaczęła mi się podobać :) odpoczywaj! ^^ pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już odpoczęłam :)
      Myślę, że zrobię outfit z tą narzutką :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna ta narzutka :) Ogólnie lubię ubrania z Orsay, mam od nich chyba z pół szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię biżuterię od nich, zwłaszcza w okresie wyprzedaży kupuję jej mnóstwo w Orsay :D

      Usuń
  7. Bardzo ładna narzutka ;) Ja mam zawsze pecha co do zakupów w Orsay'u - zawsze albo nie ma mojego rozmiaru, albo mój rozmiar niezbyt ciekawie na mnie leży :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś patrzyłam na spódnicę, na wieszaku ładnie wyglądała, a na mnie paskudztwo...

      Usuń
  8. śliczny ten cień z Inglota ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio też kupiłam kilka ciuszków w Orsay :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta biała bokserka mi się podoba.:D Fajne rzeczy upolowałaś.;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!