Zakupy część 1 - kolejne woski Yankee Candle oraz łowy z sh.

Dziś pierwsza część zakupów, które poczyniłam w ostatnim tygodniu.


Na pierwszy rzut poszły woski Yankee Candle.
Sklep Candle Room 14 lutego oferował darmową dostawę zamówienia powyżej 14 zł. Skusiłam się na trzy woski.

Wybrałam
Bahama Breeze
Turquoise Sky
Grapevine & Oak   

 
Mama zrobiła mi mały prezent urodzinowy i kupiła kominek, który aktualnie używam do palenia wosków


A teraz moje łowy z sh

Zwykła bluzka Esprit

  
Do kompletu krótkie spodenki, też Esprit.
Mogę podwinąć nogawki, wtedy długość jest do połowy uda, a opuszczone są do kolan


Kolejne spodnie, tym razem dżinsy do kolan Levis



I ostatnia perełka.
Coś, na co zwróciłam od raz uwagę kiedy jedna babeczka go chciała kupić. Na moje szczęście odwiesiła to cudo i ja nie czekając długo pogalopowałam na dział męski i chwyciłam czym prędzej wieszak z tym świetnym swetrem.

 
Czyż nie uroczy jest ten pingwinek? :D

Za wszystkie zakupy ciuchowe dałam mniej niż 20 zł.
Najbardziej cieszę się z tego swetra, bo wiem, że raczej nie spotkam osoby, która posiada taki sam :D

A jak Wam się podobają moje zakupy?
Jutro wrzucę część kosmetyczną :)   

24 komentarze:

  1. Urozy ten sweeterek z pingwinem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no pingwin mnie powalił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek niesamowicie przypadł mi do gustu ! :D Wspaniały jest

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupy z sh :D koszulka chyba najbardziej mi się podoba! a wosków zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na wiosnę żeby je zapalić :)

      Usuń
  5. Świetne te zakupy w sh :) Ja niestety nigdy nie miałam szczęścia do sklepów tego typu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi czasem się uda kupić coś ciekawego :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wątpię, żeby ktoś miał podobny :D

      Usuń
  7. Ten kominek jest fajny bo głęboki, świetnie się nada do palenia olejków zapachpwych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi łatwiej z niego wyjmować zastygnięty wosk :)

      Usuń
  8. Sweter jest mega, mega fajny :) Sama bym go capnęła gdybym taki znalazła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam Bahama Breeze, przyjemny, lekki zapach, taki owocowy, ale nie za słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi się podoba z Twojego opisu. Może dziś go odpalę :D

      Usuń
  10. świetny ten sweter, sama chciałabym taki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj u siebie, może też taki trafisz :)

      Usuń
  11. spodenki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To kolejna rzecz w Twoim guście :D

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się Espritowy motyw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero w domu zorientowałam się, że to Esprit :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!