Wyprzedażowe zakupy :)


Udało mi się skorzystać z ostatnich wyprzedaży. Nie buszowałam jednak w galeriach handlowych, nie szperałam między wieszakami, tylko postawiłam na zakupy on-line.

Prześledziłam ofertę Stradivariusa i zdecydowałam się na trzy rzeczy. 
W piątek zamówiłam, wczoraj przyszedł mail z dostarczeniem do sklepu, a dziś odebrałam paczkę.

W Pepco skusiłam się na jedne legginsy z gazetki, ale dostępne są one cały czas.

Przy okazji zamawiania żelu na ząbkowanie dla synka, wrzuciłam do wirtualnego koszyka apteki dbam o zdrowie maseczkę.  


Najbardziej zadowolona jestem z tej torby.
Kosztowała 39,99 zł, przeceniona została z chyba 100 zł
Jest pojemna, duża, ale poręczna.
Z kolorów był jeszcze czarny oraz koralowy.
Chciałam czarną, ale nie była już dostępna, więc wzięłam beżową.
I bardzo mi się podoba. 
Ma złote nity oraz wykończenie. W środku jest kieszonka zapinana na zasuwak, miejsce na telefon i chusteczki czy inne potrzebne drobiazgi.


 Zamówiłam również sweter.
Z niego nie jestem aż tak mocno zadowolona.
Na zdjęciach wyglądał bardzo ładnie, a co najważniejsze porządnie.
Sweter, a właściwie narzutka jest zrobiona z dwóch grubości włóczki - cieńszej/ciemniejszej i grubszej/jaśniejszej.
Muszę bardzo uważać, aby nie zaciągnąć, nie szarpnąć materiału.
Poza tym rozmiar M jest duży. Bardzo duży. 
Pokombinuję jednak z jego stylizacją i myślę, że do białej bokserki lub samego czarnego stanika będzie świetny.
Zapłaciłam 29,99 zł zamiast 129,99 zł 

 
  Ostatni zakup ze strony Stradivarius.com to taki oto śmieszny naszyjnik - okularki.
Zrobiony jest z akrylu, ma bardzo fajny łańcuszek. Jest lekki i myślę, że do bokserek będzie świetnie pasował.
Kosztował 5,99 zł z przeceny 39,99 zł  


 Czekając na swoje zamówienie przejrzałam wieszak "ze wszystkim i niczym" i w oko wpadł mi zestaw bransoletek utrzymany w czarno-złotej tonacji.
Lubię tego typu świecidełka, więc nie mogłam się oprzeć.
Cena też zachęcała - 5,99 zł zamiast 44,99.
Która z Was by się nie oparła?   




I legginsy z Pepco.
Kosztowały 14,99 zł.
Początkowo wzięłam rozmiar M, ale po przymierzeniu w domu okazało się, że zbyt mi wiszą na tyłku i przy kostkach się marszczą, więc wymieniłam na S, który jest idealny,
Kolor to ciemny beż, ale nie ma efektu Kasi Skrzyneckiej (myślę, że znacie jej outfit z cielistymi legginsami).
Już widzę je w towarzystwie czarnych szpilek :)
Na pewno kupię jeszcze czarne, które również są w ofercie.  

Ostatni zakup to maseczka kokosowa z masłem shea Beauty Formulas
Kosztowała 4,50 zł
Polecam zajrzWam na doz.pl - często tam jest Jantar, różne inne kosmetyki, które trudno dostać :)


Zakupy uważam za udane.
W tym miesiącu na pewno kupię pędzel do pudru Hakuro h55 i pędzelek h76 :)

Dostałam również kupon rabatowy na -20% z Orsay (taki prezent na urodziny), czekam na kupon z Douglas i czarną kartę Sephora.

Z kosmetyków raczej nie kupię nic, bo projekt denko idzie pełną parą :)

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Za 14,99 zł naprawdę są dobrze wykonane :)

      Usuń
  2. sweterek do bokserki będzie ok ;)
    podoba mi się, ale faktycznie wygląda na bardzo delikatny ;( łatwo pozaciągać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie wyglądał nieco inaczej, ale wiadomo, decydując się na zakupy w necie trzeba się liczyć z miłym bądź niemiłym zaskoczeniem.

      Usuń
  3. Ej że też ja nie widziałam tych bransoletek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wisiały na wieszaku zaraz przy kasie, obok portfeli itp.

      Usuń
  4. legginsy ♥.♥ sweter ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem sweterka w akcji! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się w jakiejś stylizacji :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Chciałam czarną, ale w sumie wiosna idzie to trzeba się rozjaśnić :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach wyglądał inaczej, ale w sumie nawet mi się podoba :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Szkoda, że cienki, ale na cieplejsze dni będzie dobry :)

      Usuń
  9. świetne zakupy! :)
    a przeceny robią wrażenie! :))
    czekam na outfit z legginsami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja biżuterię i inne akcesoria kupuję już tylko z przeceny :) Legginsy też się pojawią w stylizacjach :)

      Usuń
  10. i moglabys podać stronę na której zamawiałas?
    byłabym wdzięczna!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi Ci o Stradivariusa to Stradivarius.com, a jeżeli o pędzle to od LadyMakeUp. Ma swój sklep na ww.ladymakeup.p, a ja kupuję na allegro, bo tam też sprzedaje. Dziś mąż rano kliknął mi te dwa pędzle :D

      Usuń
    2. dziękuje pięknie! :)
      chodziło mi o Stradivariusa, ale dziękuje za obie stronki!
      o proszę jaki dobry :d

      Usuń
    3. Proszę :) Udanych zakupów :)

      Usuń
  11. Super sweterek i okularki, lubię taką biżuterię...i chyba sama zajrzę na stronkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo już nie ma z biżuterii, bo zostały tylko te okularki, ale ciuszków troszkę jeszcze jest :)

      Usuń
  12. torebkę też bym brała, bez zastanowienia:D

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek jest bardzo fajny;)
    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy :) Chyba sama wskoczę do Pepco zobaczyć legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ostatnio bardzo polubiłam Stradivariusa i chyba jeszcze raz przekopię ich ofertę w necie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już starczy zakupów :) Czekam na letnie wyprzedaże :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!