Wiśniowe przedwiośnie u L'Occitane en Provence

Zapraszam do zapoznania się kolejnymi nowościami L'Occitane.

"Wiśniowe przedwiośnie" to seria kosmetyków do pielęgnacji ciała, w których został uchwycony unikalny zapach kwiatu wiśni.

" Gdy wiosna przychodzi w góry Luberon drzewa wiśniowe obsypują się białymi kwiatami,
a gałęzie kołyszą się w rytm ciepłych powiewów wolności. 
Chmura delikatnej kwietnej koronki unosi się nad wiśniowymi sadami, a kolorowe
motyle, niczym okruchy tęczy flirtują z bielą płatków. 
Nadeszły jasne, słoneczne dni. 
 Dziewczęta spacerujące w cieniu pachnących drzew marzą o soczystych wiśniach i o miłości.
Dzięki L’OCCITANE delikatny wiosenny aromat wiśniowych kwiatów towarzyszy nowej, limitowanej linii zapachowej, której świeże nuty zdają się być kwintesencją wiosny.
"


W skład zestawu wchodzą:

 Woda toaletowa

 

Woda toaletowa Wiśniowe Przedwiośnie
ubierze Twoją skórę w świeży zapach, niczym
w barwny bukiet delikatnych jak pocałunki
kwiatów.
Nuty głowy: urzekający duet mandarynki
i czarnej porzeczki.
Nuty serca: marzycielska kompozycja kwiatów
wiśni, magnolii i frezji.
Nuty bazowe: harmonijna podstawa drewna
i piżma, z subtelną nutą irysa

Pojemność/cena: 50ml/135 zł





Żel pod prysznic







Żel pod prysznic
Opalizujący, lekki jak powietrze żel sprawia,
że Twoja skóra jest miękka jak jedwab. 

Pojemność/cena: 250 ml/59 zł









Nawilżający krem do ciała
 



Nawilżający żel do ciała
Lekki, aksamitny żel o delikatnym piżmowym
zapachu nawilża skórę i pozostawia ją miękką
i elastyczną.

Pojemność/cena: 250 ml/59 zł




  


Delikatny krem do rąk

  



Delikatny krem do rąk
Delikatny, subtelnie pachnący krem nawilża
i chroni nawet najwrażliwsze dłonie.



Pojemność/cena: 30 ml/29 zł










Mydełko 

 



Mydełko
Mydło roślinne w kształcie motyla otula skórę
dłoni i całego ciała wiosenną delikatnością.
 

Waga/cena: 50g/15 zł



 





Ja ciekawa jestem tego zapachu, bo uwielbiam woń kwiatu wiśni (mam taki wosk YC Cherry Blossom).

Podoba mi się kształt mydełka oraz kwiatki wytłoczone na butelkach :)   

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Opakowania ładnie by się prezentowały w łazience :)

      Usuń
  2. ta seria zdecydowanie bardziej mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  3. mydełko ma swój urok . . przypomina mi motyla, a co za tym idzie wiosnę ;) no i zapach wiśni ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepadłam jak zobaczyłam te produkty, szkoda tylko, że cena dość wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam te kosmy przecenione w jakimś zestawie. Skusiłabym się, gdybym nie uskuteczniała postanowienia noworocznego ;)
    Dzięki za polecenie rozdania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. mozesz mi cos bardziej przyblizyc oi tej firmie, pierwszy raz o niej slysze- czy jest dobra?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!