TAG: The Versatile Blogger

Do odpowiedzi na TAG: The Versatile Blogger zaprosiła mnie aSHa - dziękuję pięknie :)

Zasady:
1. Podziękować nominującemu bloggerowi u niego na blogu. 
2. Pokazać nagrodę  Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować do nagrody 15 blogów.
5. Poinformować o tym fakcie ich autorów. 
 
 
 A więc co nieco o mnie:

1. Jestem szczęśliwą mamą.
Od ponad 8 miesięcy mam obok siebie drugiego kochanego mężczyznę - Szymka, który codziennie daje mi wycisk i sprawdza wytrzymałość moją, męża i naszej koty, za którą raczkuje wszędzie.

2. Uwielbiam czytać książki.
Oczywiście wolę wersje papierowe, ale ostatnio przekonałam się do ebooków, bo łatwiej mi czytać książki na telefonie.

3. Mam dużo kwiatów doniczkowych.
Moimi najlepszymi okazami są fikus, który ma ponad 150 cm, zamioculcas oraz juka. Lubię dostawać też kwiaty w doniczkach.

4. Od prawie 3 lat mam męża.
5.06.2010r - dzień ślubu, 15.12.2007 r. - zaręczyny. 9.08.2007 - wspólna droga.
A znamy się, bagatelka, 13 lat ;)

5. Uwielbiam słodycze.
Są one moją zgubą, wielką zgubą... Ale jak tu się oprzeć czekoladzie?

6. Nie mam prawa jazdy.
Póki co, to nie mam :D

7. Nie pomyślałabym nigdy, że tak się potoczy moje życie.
Dziś mogę powiedzieć, że nie chciałabym zmienić nic.

TAGuję:

24 komentarze:

  1. Dziękuję za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto by się oparł czekoladzie? Łączę się z Tobą w tej sympatii:))

    OdpowiedzUsuń
  3. mój kot przeraźliwie boi się małych dzieci! aż boję się myśleć gdzie by się schował gdyby Twój Szymek zaczął za nim raczkować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Łaciatka ucieka gdzie się da :)

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję:-) Jest mi miło, ale już kiedyś odpowiadałam na TAG:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za otagowanie, ale ja już robiłam ten tag :)
    Też uwielbiam czytać książki, najbardziej w formie ebooków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, już opublikowałam swoje 7 faktów.:P
    http://czytamysobie.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję:) Ja również już wcześniej zostałam oTAGowana http://faajnykosmetyk.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale teraz ja Cię zapraszam http://faajnykosmetyk.blogspot.com/2013/02/tag-luty-miesiacem-paznokci.html :)

      Usuń
  8. to cudownie że jesteś spełnioną mamą , a czekoladę rzuć czym prędzej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę, ale jakoś nie udaje mi się rzucić słodyczy :/

      Usuń
  9. "5.06.2010r - dzień ślubu, 15.12.2007 r. - zaręczyny. 9.08.2007 - wspólna droga"- nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale z tego wynika, że Twój mąż oświadczył Ci się po 4miesiącach znajomości:)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mąż oświadczył mi się po 4 miesiącach związku, ale znaliśmy się ponad 10 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OOOO kurczę ;-) jak przez takie TAGi można poznać trochę ludzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne ciekawostki można poczytać.

      Usuń
  12. Ja prawko zrobiłam 3 miesiące po moich 18 urodzinach :) Kiedyś koty bały się moich dzieci, ale teraz żyją z nimi w zgodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje :) Ja nie wiem czy kiedykolwiek Łatka dojdzie do porozumienia z Szymkiem i odwrotnie :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!