Isana, Olejek w żelu Orchidea i Winogrona

Ten kosmetyk kupiłam całkiem przypadkiem. Akurat był w promocji, więc go wrzuciłam do koszyka.

Isana, Olejek w żelu Orchidea i winogrona.

  
Cena i pojemność: ok. 3 zł/250 ml.
Dostępność: Rossmann


Opis producenta i skład:
 

Olejek zamknięty jest w przezroczystej butelce ze standardowym zatrzaskiem. Otwór, przez który wypływa produkt, jest średniej wielkości i pozwala na wyporcjowanie odpowiedniej ilości żelu.
Napisy na naklejkach się nie starły, ale same naklejki zaczęły odchodzić od butelki. Zatrzask się nie urwał podczas użytkowania.
Plastik, z którego wykonana jest butelka, jest miękki, a dzięki płaskiemu zamknięciu można postawić żel na głowie.


Konsystencja kosmetyku nie jest oleista, ale żelowa. W sumie skład nie bardzo pasuje do składu olejku.
Wytwarza się mała piana i łatwo się ją spłukuje.
Zapach jest delikatny, kwiatowo-owocowy, ale nie powiem, że czuć orchideę czy winogrono.
Nie utrzymuje się na skórze, w czasie mycia czuć go wyraźnie, ale z czasem zapach znika.
 

Nie mogę powiedzieć, że ten olejek mocno natłuszcza skórę i po wytarciu nie trzeba nawilżyć ciała, bo trzeba, jednak nie muszę szybko osuszać ciała i nawilżać go w mgnieniu oka.
Ja z chęcią wypróbuję inne warianty zapachowe żeli i olejków Isana, ale najpierw zużyję zapasy, a trochę tego mam :)

16 komentarzy:

  1. jak słaby zapach, to ja temu panu podziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach mocny jest przy nakładaniu na gąbkę, ciało itp, a potem umyka.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Żel nie ma olejowej konsystencji, bardziej żelową :)

      Usuń
  3. Był na moim celowniku;) Kiedyś go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo to fajny kosmetyk za małą cenę :)

      Usuń
  4. Hmm.. chyba muszę go powąchać w Rossmannie bo to połączenie może być ciekawe :) Ja się skusiłam w dm na żel pod prysznic wiśnia i migdał; już się nie mogę doczekać aż przyjdzie na niego kolej bo też mam ogromne zapasy.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę DM :D Chciałabym powąchać Twój żel :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam na przecenie, nie wiem, czy jest jeszcze dostępny :)

      Usuń
  6. miałam ale tą drugą czerwoną wersję i nawet mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam kilka wersji, ale zwyciężyła miłość do fioletowego koloru :)

      Usuń
  7. Olejku jeszcze nie miałam. Z żeli byłam średnio zadowolona bo trochę wysuszały, więc może ten olejek się bardziej sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel-olejek mnie nie wysusza, bo reszta żeli drogeryjnych (oprócz tych z oliwką w składzie) niestety to robi.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!