Eveline Colour Instant, nr 267

Ten lakier będzie często gościł na moich paznokciach :)

Eveline, Colour Instant, nr 267


 Dostępność: Biedronka,
Cena: 5 zł

Pojemność: 12 ml
Pędzelek - długi, prosty.
Ilość wymaganych warstw: 2. 
Krycie:  lekko prześwituje biała część paznokcia
Szybkość schnięcia: około 10 min do całkowitego wyschnięcia

Smugi/bąbelki - brak 
Trwałość: 3 dni, po tym czasie lekko starte/odpryśnięte końcówki
Łatwość zmycia: dobra, lakier nie rozmazuje się wokół skórek
Informacje dodatkowe: plus za skład na buteleczce oraz metalową kuleczkę do rozmieszania lakieru.









 Bardzo podoba mi się kolor - mleczno-różowa mieszanka.

Nude, nie nude, ale ładny :)

22 komentarze:

  1. Takie jasne to nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem przydaje się odmiana od wyrazistych barw :)

      Usuń
  2. Fajny kolorek. Na paznokciach wygląda troszkę, jak odżywka z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod nim mam też odżywkę Eveline :)

      Usuń
  3. Ładny mleczak, taki kolor zawsze warto mieć w swojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam go kilka dni temu i cały czas noszę w torebce.:P
    Myślałam, że będzie bardziej krył.:C

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest świetny, ale nie przepadam za transparentnym wykończeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat daje taki efekt, ale na pewno są jakieś nudziaki, które nie prześwitują :)

      Usuń
  6. Mam inny odcień z tej biedronkowej serii i właśnie uświadomiłaś mnie że w nim jest kuleczka! Ale ja jestem ciemna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama zauważyłam jak robiłam zdjęcia :D

      Usuń
  7. Mnie się podoba.
    Myślę jednak, że nałożyłabym jeszcze jedną warstwę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po zmyciu koloru o tym samym pomyślałam :)

      Usuń
  8. Wygląda bardzo elegancko i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny, subtelny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!