Delia, Korektor do brwi w żelu.

Szukałam dość długo tego kosmetyku, aż do czasu kupna korektora mineralnego Bell na allegro. Sprzedający miał w swojej ofercie korektor Delia, więc od razu kupiłam aby go wypróbować.
Słyszałam dużo pochlebnych opinii o nim, więc pozytywnie do niego podeszłam.

Delia, Korektor do brwi w żelu. 


Cena i pojemność: ok. 10 zł/9 ml
Dostępność: małe drogerie, allegro


 Opis producenta ze strony delia.pl

"Unikalny produkt przeznaczony do pielęgnacji brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie, odżywienie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana trójkątna szczoteczka sprawia, że korektor jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu"

Dostępne są odcienie czarny i brązowy.


Kosmetyk zamknięty jest w standardowym opakowaniu jak tusz do rzęs. Buteleczka jest wykonana z przezroczystego plastiku, więc możemy kontrolować stan zużycia produktu.
Opakowanie dobrze się zakręca, nie ma możliwości samoistnego odkręcenia i wylania zawartości.
Żel nie ma zapachu.

Kilka słów o szczoteczce, która niezbyt mi się spodobała.
 Jej długość troszkę mi przeszkadza w malowaniu brwi, bo zawsze "wyjadę" nią na skórę wokół włosków.

Dodatkowo włosie jest sztywne, przez co kłuje skórę oraz drapie.
 Koniecznie należy wytrzeć szczoteczkę z nadmiaru żelu, bo inaczej brwi będą bardzo mocno sklejone i nie będą wyglądały estetycznie. Po przeczesaniu zwykłym grzebykiem do brwi, włoski się układają poprawnie, ale też żel trochę "ucieka" z nich.

Kolor to średni brąz, który nałożony na brwi robi się ciemny.
 

Żele kupuję ze względu na krzywe włoski jednej brwi - w połowie opadają w dół i za nic w świecie nie chcą utrzymać się w równej linii z innymi.
 
Żel usztywnia włoski i trzyma je w ryzach dość długo.


Mimo sklejania włosków brwi, barwieniu skóry i drapaniu, nie przekreślam jednak żelów do utrwalania brwi, pewnie jak zużyję ten, to kupię kolejny, ale tym razem już nie barwiący, tylko bezbarwny - do przyciemniania mam jeszcze paletkę Essence, którą nie wiem, kiedy skończę oraz niedawno kupioną kredkę Essence.

Jeżeli macie dobry, wypróbowany żel do brwi, w przystępnej cenie i przezroczysty, dajcie znać w komentarzach.

Pozdrawiam :)   

24 komentarze:

  1. Ja nie lubię żeli do brwi. Wolę przeczesać je "na sucho" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie denkuję ten żel i myślę, że chyba jednak sama kredka mi wystarczy.

      Usuń
  2. Ja do brwi używam cieni z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam paletkę Essence i kredkę Essence :)

      Usuń
  3. Miałam go i byłam nawet zadowolona, ale drażniła mnie wielka szczota (a ja i tak mam spore brwi) i to, że zbyt mocno je utrwalał. Czasem miałam wrażenie, że to przyklejone brwi, a nie moje.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dobrze się sprawdzał. Teraz mam z innej firmy, ale wolałam ten z Delii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam tego typu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam dwa żele - ten oraz Essence :) Myślę, że mogłabym bez tego kosmetyku dać radę z brwiami :)

      Usuń
  6. Ten produkt jest dostępny także w Rossmannie, widziałam go ostatnio w miejscu gdzie wywieszone są pomadki.

    Zapraszam na mojego bloga
    http://kobiecagracja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś mi się obiło o uszy, że jest w Rossmannie, ale podobno cena zabójcza.

      Usuń
  7. Wczoraj widziałam filmik i jedna z blogerek bardzo go polecała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi się efekt, za bardzo zlepia te włoski
    a na moich nawet nie miałby co złapać ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski są mocno zlepione jak się nałoży dużą ilość żelu. Przy mniejszej i tak widać sklejone brwi.

      Usuń
  9. miałam żel z Delia ale starszą wersję , dobrze się spisywał ale trzeba go było aplikować bardzo małą ilość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że starsza wersja miała inną szczoteczkę.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Przy bardzo małej ilości efekt jest niezły :)

      Usuń
  11. Mam go następnego w kolejce :) Obecnie używam żelu z Celii- ten to dopiero ma drapaka zamiast szczoteczki ;) Zamieniłam na inną bo nie dało się używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam Celii, ale ta Deliowa to porządnie drapie :D

      Usuń
  12. fajny żel do brwi ma wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wiadomość :) obadam go jak będę w Rossmannie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!