Darmowa wysyłka w sklepie Kosmetyki DLA !

Dzięki darmowym wysyłkom łatwiej nam wypróbować nowości kosmetyczne.
Taką darmową wysyłkę oferuje nam sklep internetowy Kosmetyki DLA

 
Darmowa wysyłka jest w dniach 11-14.02.
 
Jeżeli nie znacie jeszcze kosmetyków DLA, to serdecznie zapraszam do zapoznania się z nimi.
 
Ja miałam przyjemność testować Krem Dar piękna na noc z naparem z jarzębiny, który recenzowałam w tej notce, a teraz skuszę się na krem do rąk na bazie naparu z babki plesznika. Kupię go też mojej mamie, która za miesiąc ma urodziny :)
 
O kremie możecie poczytać tu.
 
 

6 komentarzy:

  1. oo akurat mi się kończy krem i miałam zamawiać :) bardzo lubię DLA
    zaraz przejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię :) Kupiłabym krem na dzień, ale ostatnio kupiłam Be Beauty z Biedronki, więc innym razem :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!