Wyróżnienie - Liebster Award !

Zostałam nominowana do Liebster Award dzięki właścicielce bloga Faajny kosmetyk.

Dziękuję Ci serdecznie :)







Zasady:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



A oto pytania, na które mam odpowiedzieć:


1. Czy masz prawo jazdy/jesteś kierowcą?
 Nie mam prawa jazdy, ale planuję je zrobić w najbliższym czasie.
 
2. Jak długo zamierzasz prowadzić bloga? 
Nie wiem, nie myślałam o tym. Blog to mój malutki świat, w którym mi dobrze i chciałabym prowadzić go jak najdłużej.
 
3. Jaką książkę mogłabyś mi polecić na zimowe wieczory?
Aktualnie przeczytałam książkę "Klinika śmierci" Harlana Cobena - świetna, wciągająca książka z zaskakującym zakończeniem. Z lżejszej lektury to "Dieta miłośniczek czekolady" oraz "Wyznania zakupoholiczki"
 
4. Manicure czy pedicure? 
Manicure zdecydowanie, co nie znaczy, że poświęcam mniej czasu na dopieszczenie stóp.
 
5. Czy chodzisz do kosmetyczki? Jeśli tak to na jakie zabiegi?
Nie chodzę do kosmetyczki - nie przedłużam paznokci, o brwi dbam samodzielnie.
 
6. Ulubiony serial?
Dr House, jednak przy małym dziecku nie za bardzo mam czas na oglądani tv.
 
7. Marzenie, które się spełniło. 
Największym marzeniem było urodzenie dziecka - od równo 8-miu miesięcy jestem szczęśliwą mamą :)
 
8. Lody czekoladowe czy waniliowe?
Czekoladowe. Absolutnie.
 
9. Ulubiony kolor? 
Kiedyś był nim czarny, a teraz fioletowy i szary.
 
10. Masz rodzeństwo? 
Mam.
 
11. O czym myślisz kładąc się spać?
Że jestem najszczęśliwszą osobą na Ziemi, bo mam wszystko to, co mi to szczęście daje :)
 
Teraz moje pytania:
 
1. 3 życzenia do złotej rybki.
2. Gdybyś miała wybór, gdzie chciałabyś mieszkać.
3. Ulubione miejsce w domu.
4. Wolisz odżywki d/s czy b/s?
5. Nie wyobrażam sobie dnia bez...
6. Co widzisz codziennie patrząc za okno?
7. Ulubiony kawałek muzyczny?
8. Film czy książka?
9. Wolisz wakacje spędzać w kraju czy zagranicą?
10. Czy używasz maseczek do twarzy?
11. Trzy filmy, które najbardziej Ci się podobały i dlaczego?
 
Nominuję wyjątkowo 12 dziewczyn :)
 
Marisa-kirei88 - simple pleasures    
PaskudOlla - upaskudy           
MissEsStyle - missestyle 
 justeMoiS - justemois
Szybko i łatwo - szybkoilatwo 
W świecie kosmetyków - wswieciekosmetykow 
Pyzata Jagoda - pyzata-jagoda
Kosmetyczka Belli - kosmetyczka-belli 

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedzi:) Zajrzyj czasami do mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) Dodałam do obserwowanych :)

      Usuń
  2. dziękuję za nominację, bardzo mi miło. :)

    juz jutro pojawią się odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczęłam kurs prawa jazdy , podeszłam kilka razy do egzaminu i poczułam że to jednak nie dla mnie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej rodzinie prawo jazdy jest obowiązkowe ;) Tylko ja nie mam, więc czas nadrobić. Uwielbiam jeździć samochodem.

      Usuń
  4. dziękuję za otagowanie:) postaram się odpowiedzieć :)

    Też myślę nad prawem jazdy, ale potem sobie przypominam jak beznadziejnie mi szło podczas nauki (tak, skończyłam nawet kurs...)
    I jak mój tato podczas uczenia mnie jeździć stwierdził, że może lepiej jakbym zainwestowała w kurs hiszpańskiego niż w kurs prawa jazdy :D i wtedy dochodzę do wniosku, że chyba jednak nie jest mi dane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Ja jeździłam sobie w wieku ok. 9 lat. I chętnie zrobię prawko, bo nie da się ukryć, w tych czasach bez prawka jak bez ręki.

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo:)odpowiedzi niebawem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo za oTAGowanie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!