Maluśkie zakupy.

Od pewnego czasu mam "fazę" na książki. 

Przed świętami kupiłam dwie, niedawno przeczytałam budzącą skrajne opinie trylogię Greya E.L. James - jeżeli chcecie wiedzieć, co sądzę o książkach "Szarego" dajcie znać :)

Wczoraj w ręce wpadła mi książka, o kupno której jeszcze jakieś dwa miesiące temu bym się nie podejrzewała.
Nie lubiłam thrillerów, wolałam lekką szybką lekturę do poduszki.

A tymczasem jestem w posiadaniu




A tak wygląda moja zakładka.

Jako że sama robię różnego rodzaju kolczyki, naszyjniki, tak postanowiłam zrobić sobie własnoręcznie zakładkę do książek :)
  
 
Jak widziałyście, kupiłam także znaną Wam odżywkę Garnier Ultra Doux Awokado i masło karite,

Pantene mi się kończy i postanowiłam spróbować Garniera, bo zbiera pozytywne opinie.

Jeżeli czytałyście książkę "Klinika śmierci" lub inne pozycje Harlana Cobena, to napiszcie w komentarzach, czy Wam się podobały :) 

24 komentarze:

  1. Cobena namiętnie czytywałam kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz polecić tytuł, który najbardziej Ci się podobał?

      Usuń
  2. uwielbiam Cobena! chociaż uważam, że jego najnowszym powieściom daleko do tych, które napisał wcześniej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj, proszę, jaki tytuł najbardziej Ci się spodobał :)

      Usuń
  3. Maseczka też czeka na mój zakup :D :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tej odżywce pozytywne opinie, skład ma dobry, więc będę testować :)

      Usuń
  4. u mnie jakos początek roku nie sprzyja czytaniu - chyba mam przesyt :-/
    ale lubie książki Cobena (przeczytałam większość) i są one raczej z tych lżejszych kryminałów
    świetna zakładka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który tytuł Ci się podobał najbardziej?

      Usuń
  5. Kupiłam na Allegro podobną zakładkę, ale szybko posła w odstawkę. Wypadał mi i była za gruba, więc trochę za bardzo rozszerzała kartki. Świetnie za to sprawdziła się magnetyczna, polecam :)
    Co do odżywki też słyszałam o niej same pozytywne opinie, więc zastanawiam się na zakupem. Daj znać jak wypadły pierwsze testy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać, myślę, że w lutym już zacznę ją stosować :)

      Usuń
  6. Ciekawi mnie ta książka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz, mogę zamieścić jej recenzję :)

      Usuń
  7. Przeczytałam dwie części o szarym i jestem ciekawa co Ty o tej książce sądzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu postaram się napisać recenzję :)

      Usuń
  8. ale super ta zakładka, mi też czegoś w tym stylu brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię tego typu przedmioty wykonane własnoręcznie :D

      Usuń
  9. Ja jestem w trakcie czytania dopiero pierwszej części Greya.... Mam mieszane uczucia, totalnie skrajne, i sama nie wiem co o niej myśleć... Jestem dopiero na 13 rozdziale, i jestem ciekawa...co dalej....:)

    Czekam na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się napisać recenzję w tym tygodniu. Pierwsza część mnie jakoś wybitnie nie zaskoczyła, ale dwie kolejne wciągnęły mocno :)

      Usuń
  10. Ja od jakiegoś czasu poluję na tą odżywkę ale zawsze jak gdzieś wstąpie to jej nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam w Auchan za 6,49 zł. Widziałam w Rossmannie za 7,49 zł - może poszukaj tam :)

      Usuń
  11. Mam szampon Garnier Ultra Doux Awokado i masło karite i jest całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wiadomość - będę musiała się rozejrzeć :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja też będę zadowolona z niego :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!